zondag 16 december 2012

A tin full of stars & a little give away




When it's nearly Christmas, the best thing to do is to open a tin filled with stars!

Als het bijna kerst is kun je maar het beste een blik sterren opentrekken

And see what you can make with them.....

En kijken wat je daarmee kunt maken.....

Garlands, for example....

Slingers, bijvoorbeeld....


The first three garlands have already found a new destination, but I'm giving away the fourth one :)

De eerste drie slingers hebben hun bestemming al gevonden, maar het vierde slingertje geef ik weg :)


 Just leave a message below if you'd like some extra stars for Christmas! I'll anounce the winner on wednesday evening.

Laat je een berichtje achter als je kans wilt maken op wat extra sterretjes voor Kerstmis? Woensdagavond trek ik dan een winnaar (en hopelijk heb je de sterretjes dan nog voor de Kerst in huis!)







9 opmerkingen:

  1. Leuk al die sterretjes, en oh een moment van herkenning... dat blik heb ik ook! Ik waag graag een kansje voor nog meer kerstknussigheid in huize pollewop :)

    Groetjes,
    Rosalie

    P.s. op mijn blog staat ook nog een give away van kersthangers open tot dinsdagavond aanstaande mocht je het leuk vinden om mee te doen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik ga even bij je kijken! En ja dat blik, dat vond ik pas bij de kringloop, echt helemaal vies. Toch meegenomen, goed gepoetst en nog eens gepoetst, en kijk...ben er helemaal happy mee ;-)

      Verwijderen
  2. Leuk, die sterretjes passen echt prima in onze boom.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lief zo'n sterretjes slinger. Voor mijn jongste, die het afgelopen half jaar heeft bewezen een echt 'sterretje' te zijn, zo makkelijk als zij zich in alles heeft geschikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wie wil er nu niet zo een fijne sterren-slinger! Ik doe graag mee! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik doe graag mee!

    Liefs,
    Mama Krieltje

    www.mamakrieltje.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, fijn dat je me er even op attent maakte want dit had ik dus even gemist en aangezien je geen sterretjes genoeg kunt hebben (hihi) doe ik graag mee. Groetjes van Sylvia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En uit wat een mooi blik komen die sterretjes!
    Ik kan ook nog wel zo'n mooi slingertje gebruiken, weer wat meer vrolijkheid in huis. Ik waag dus graag mijn kansje.
    En dank je wel Marieke, voor je lieve berichtje op mijn blog. Ik schreef er een update bij met wat meer nieuws over Zizi. Liefs, Trui

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!