zaterdag 3 november 2012

Pay it forward: Angels for MiM

Last week I finally finished my third Pay it forward present, and this one is for MiM. What else to make for her but angels, angels, angels....... Just check her blog 366xengel and see all the angels she's found this year!

Vorige week was het derde Pay it forward kadootje van dit jaar eindelijk af. Deze is voor MiM, en wat kun je voor haar nu beter maken dan engeltjes, engeltjes, engeltjes......neem maar eens een kijkje op haar blog 366xengel voor alle engeltjes die ze dit jaar al verzameld heeft!


I used a tiny crochethook and some white cotton yarn to make two little angels for her.

Met een dunne haaknaald en wat witte katoen haakte ik twee engeltjes voor haar.


Now I have just two months left to make the last two PIF presents....

Nu heb ik nog krap twee maanden voor de laatste twee PIF kadootjes van dit jaar.



I'd better get started then.....

Snel beginnen dan maar!






6 opmerkingen:

  1. Ik zag de engeltjes al op haar blog! Heel mooi en fijn gehaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben er zo blij mee! Nogmaals heel erg bedankt! iemand adviseerde me ze in suikerwater te dompelen, zodat de vorm er mooi in blijft. Ik zal deze optie eerst even onderzoeken en op iets anders uitproberen. Jij hebt ze wel veel beter op de foto gekregen dan ik... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Graag gedaan! opstijven mbv van suikerwater moet wel kunnen hoor! Ik weet de verhoudingen niet precies (even googelen) maar ken deze methode wel uit Koerdistan (waar ik ooit het haken leerde!). Ben benieuwd naar het resultaat!

      Verwijderen
  3. wow maria deze zijn echt mooi, wil er ook wel een paar voor mn raam hangen... hint, hint...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Marieke,zou ik het patroontje van deze mooie engeltjes mogen hebben?

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!