zaterdag 17 november 2012

Hello Kitty #1

When I saw this cute hat on her blog, and later, on hers too, I knew that that was just the hat I would have to make for my daughter. She doesn't like to wear hats and scarfs and gloves, but I don't like to see her catch a cold. Making a hat she would like and wear, that was quite a challenge!



Toen ik deze leuke muts op haar blog zag, en later ook bij haar, wist ik dat de muts was die ik voor mijn dochter zou maken. Zij houdt niet van mutsen, niet van wanten, niet van sjaals. Maar ik houdt er niet van om haar te zien blauwbekken. Een muts maken die ze leuk zou vinden en zou dragen, dat was een hele uitdaging!



Mission accomplished!

Missie geslaagd!


And now I have two more to make for her sisters!

Nu nog twee voor haar zussen!
 

6 opmerkingen:

  1. Oh ja die is zo schattig. Heb het patroontje ook klaarliggen, maar denk dat ik het een jaartje uitstel voor kleine pollewop...

    Fijn weekend en groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha ha, leuk hè, mijn dames zijn er zooooo blij mee!!!! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja heel leuk! Ze gaat 'm zelfs in de zomer dragen....zegt ze!

      Verwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!