maandag 1 oktober 2012

uitslag Give away

1 oktober vandaag, en dus vroeg ik een helpend handje om een winnaar te kiezen.

9 leuke reacties kwamen er op mijn give away, en dus vroeg ik mijn dochter (die ziek thuis zit maar gelukkig weer kan schilderen!) om een aantal vingers op te steken; ze mocht zelf kiezen hoeveel.

En kijk, het werden er 5!



De blauwe prinses keek mee, en was het ermee eens: het boekje gaat naar Zibdoes!

Mail je me je adres op htreeforaparty@gmail.com? Dan komt het boekje naar je toe.

2 opmerkingen:

  1. ooooooooooooooooooooh wat gaaf!!! Ik ben zo blij!!!!Ennuh wat een geluk!!! Heel erg bedankt.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Waaaw, leuk voor de winnaar en jij voor het organiseren ervan!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!