zondag 14 oktober 2012

KCWC day 6


For my youngest daughter, I started crocheting a warm winter skirt on day 1, and yesterday, on day 5 it was done! Soft, warm, comfy, and she likes it... yes!

Voor mijn jongste begon ik op dag 1 met het haken van een rokje. En gisteren, op dag 5 was het klaar. Zacht, warm, en ze is er blij mee....yes!



And then I found another skirt that I had started working on months ago, but never finished, for her sister. I used the same yarn (Phildar Aviso), so I'm finishing it up now with the leftovers from this pretty one.

En toen vond ik ergens in een mandje een lang vergeten begin van een rokje voor haar zus, gehaakt met hetzelfde garen (phildar Aviso), dus dat ga ik nu maar eens afmaken met de restjes van dit rokje.

9 opmerkingen:

  1. mooi. zo iets staat ook nog op mijn to do lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk, lekker apart en daarom juist zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het rokje echt supergaaf!! Wat een mooie kleuren en het garen ziet er ook fijn uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi gedaan! Fijne spulletjes allemaal..ik lees nog wat verder ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh wat mooi, ik heb nog nooit een kledingstuk gehaakt voor de meiden, misschien ook maar eens doen. Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een geweldig herfstrokje. Heel leuk!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Piep, Marieke
    Ik ben eindelijk weer in Blogland beland en dus ook eindelijk hier op je nieuwe stekje.
    Ik ga beslist weer eens wat vaker langskomen,hoor, nu onze Remi wat groter (veel te snel,wel) wordt (alweer 9 maandjes and counting) en zich al eens wat kan bezig houden in zijn box :-)
    Alles goed met jullie meiden? Ik kijk er al naar uit weer wat meer over jou en je meisjes te lezen!
    Liefs
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Weer gevonden!!! Ik stond ook niet meer in de volgers lijst... Kan me toch herinneren mee gegaan te zijn bij je verandering van tikkie naar hier. Maargoed... Ik vond je weer! Op de Engelenblog staan je engeltjes te pronken vandaag! Nog maals heel erg bedankt! Liefs MiM (Ik moet nog 1 PIF presentje afmaken...)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is cool!! Is dat ook voor grote meisjes van 32 een optie? Ik houd me dan aanbevolen! ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!