dinsdag 2 oktober 2012

Fabric scraps-legging

In only six days from today, it's time for KCWC fall 2012. Sewing day after day for an entire week...I enjoyed that last spring! So, I will take part again this time!

While going through my fabric stash and patterns, I stumbled upon a lot (too much!) fabric scraps. Leftovers from earlier winter and fall projects, that desperately needed to be used (or so I thought).

So, here it is, my first scrap legging! While I am writing this, my daughter is dancing around in it, I guess that means she thinks it's an OK legging.

My pile of scraps however didn't shrink very much.....I will have to make some more (who knows, next week?)



Over zes dagen begint de Kids clothes week challenge herfst 2012 (KCWC). Een week lang elke dag even achter de naaimachine. Hoe leuk is dat? Ik vond het in ieder geval leuk en inspirerend afgelopen voorjaar, en dus ben ik weer van de partij!

Ik ging alvast even door mijn stoffenvoorraad en patronen heen en vond een grote berg restjes. Warme lapjes van vroegere winter- en herfst projecten. hoog tijd om daar iets mee te doen (dacht ik zo). En dus...tadaaaah de eerste restjes legging. 

Terwijl ik dit schrijf danst mijn dochter erin door het huis, dat betekent vast dat ze 'm lekker vindt zitten :)

Die stapel restjes? die is echter maar weinig geslonken, dat worden dus nog meer warme leggings. Wie weet volgende week?




3 opmerkingen:

  1. Leuk. Ik doe ook weer mee. Leuke legging! Ik ben ook restjes aan het opnaaien. Ik maak ook maar wat slabben als kraamkadootje ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gigaleuk idee. Nu weet ik ook wat ik met mijn restjes tricot ga doen :) Bedankt!

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!