zaterdag 8 september 2012

The first hat

When all of  a sudden the weather turned cold the past two weeks, I couldn't help myself and just had to get started on my first fall/winter hat for the girls....

It's finished now and the sun is shining brightly again, I will just share it with you and then put it away again for I hope a looooooooooong while. I'm so not ready for the cold yet :) And as you can see, I'm not the only one! Her looks say 'Mom, are you serious? Do I really have to try this on, now?!?!', Who can blame her?

 

Toen het de afgelopen tijd zo afkoelde moest ik gewoon een begin maken aan de eerste wintermuts voor mijn meiden. Wel, hij is af, en de zon schijnt weer. Ik laat 'm nu dus even zien en stop 'm dan snel weer weg, voor tot-over-een-hele-tijd hoop ik. Want die kou, daar ben ik zo niet aan toe nog. En ik ben niet de enige, kijk dat koppie van d'r maar: 'Mam, meen je dit, moet ik dit nu echt passen ?!?!?, neem het haar maar eens kwalijk......

7 opmerkingen:

  1. Wat is ie mooi!!!! Nog niet nodig nu, maar toch, 's morgens op de fiets is het best koud al.... mijn meiden dragen hun poncho's al weer....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik zag net jouw nazomer mutsje langskomen, die is ook heel leuk! maar blogger protesteerde en liet me niet reageren :(, zo dus nog even via deze weg: heel mooi!

      Verwijderen
  2. vrolijke kleurtjes :)

    Mijn eerste muts/col is ook al af.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk! ja, het hangt toch een beetje in de lucht al he, die bijna-herfst.... ben benieuwd naar jouw eerste muts!

      Verwijderen
  3. Ohla, prachtexemplaar! Als het wat kouder wordt, zal haar snoetje wel stralen onder zo'n mooie muts!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!