zaterdag 1 september 2012

Sewing for babies


Don't you just love bright coloured baby clothes? I do, and I love making them :)
These are some of the baby pants I've been making & selling recently. I still aim at opening a little webshop with handmade products soon, but have started taking orders already for custom made baby clothing as you can see.



Felgekleurde baby kleertjes, ja daar hou ik wel van! En ik vind het heerlijk om ze te maken. Dit zijn een aantal van de babybroekjes die ik de afgelopen tijd in opdracht maakte. Ik ben nog steeds van plan om een kleine webwinkel te beginnen met mijn handgemaakte spul, maar voor alsnog beginnen de opdrachten ook zo langzaam aan binnen te stromen.



If there's anything on this blog that you'd like to me to make for you, please contact me to discuss the details. Pretty much is possible!

Als je op mijn blog iets tegenkomt waarvan je het leuk vindt als ik het voor je maak, neem dan even contact op, dan kijken we wat ik voor je kan doen!

6 opmerkingen:

  1. Wat een enig stofje, vooral dat eerste broekje! Ik zou het zo aan willen doen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke leuk! En inderdaad mooie stofjes!
    Ik heb nog steeds niets van tricot durven maken, terwijl ik de stofjes al wel heb.
    Welke steek gebruik jij op de naaimachine?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, ik heb een lockmachine; ideaal voor tricot! Vroeger op de naaimachine gebruikte ik een zigzagsteek of een speciale tricotsteek voor de naden. Zoompjes doe ik nu met een tweelingnaald op de gewone naaimachine, maar deze broekjes zijn helemaal gelockt! Groetjes, Marieke

      Verwijderen
  3. Ow wat geweldig die stofjes, wordt er helemaal vrolijk van! Om nog maar te zwijgen over mijn neiging toch echt de naaimachine van mijn oma onder mijn bed vandaan te halen. Maar dat moet ik echt weerstaan, geen ruimte nog ;)

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!