zondag 23 september 2012

Fall give away :: herfst give away

Don't you think fall is the perfect time to be at home and knit and crochet along? Time to withdraw in our homes, and prepare for the even colder days to come.

Vind je de herfst ook niet het perfecte jaargetijde om te haken en te breien? Om je thuis voor te bereiden op de nog koudere dagen die gaan komen?



Allthough I don't knit much, I have very fond memories of watching my grandmother knit and learning from her :)

Hoewel ik zelf meer haak dan brei, bewaar ik mooie herinneringen aan mijn oma die zoveel breide, ik weet nog hoe ik naast haar zat om het te leren. En ik weet nog zo goed hoe haar wolvoorraad rook :)







This little book is the perfect help if you want to learn how to knit (or if you'd like to teach your (grand)child how to knit).

Dit is een prettig boekje om uit te leren breien (of om je (klein)kind te leren breien!)

The book is filled with easy to knit projects and clear instructions, and I'm giving it away! If you'd like to win, just make sure you follow this blog and leave a message below. The winner will be anounced on the first of October!

Het boekje staat vol makkelijke brei projecten met een heldere uitleg, en ik geef het weg! Wil je een kansje wagen? Dat kan, als je mijn blog volgt en hieronder een berichtje achterlaat. Meedoen kan tot 1 oktober!








9 opmerkingen:

  1. Ik doe mee, hopelijk staat er wat uitleg in over hoe een priem op te zetten want dat kan ik niet;-) Maar rechtdoor breien heb ik ooit geleerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarvoor sta ik graag in de rij! Ik doe mee... en een linkje gezet!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super! Ideaal voor mijn dochter! Ik doe mee

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oooh ik doe graag mee!! Ik ze me al zitten samen met mijn kids!!! warme choco erbij en ready. vroeger breide mijn moeder veel. ik deed dan de helft van het voorpand en zij de rest ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Marieke, bedankt voor je lieve felicitatie op mijn blog. Wat een leuke give away, daar doe ik graag aan mee. Net als jij koester ik warme herinneringen aan de tijd dat ik leerde breien en haken, in mijn geval van mijn tantes. Ik ga de liefde voor handwerken dan ook zeker doorgeven aan kleine pollewop en daar zou dit boekje zeker goed bij van pas komen.

    Groetjes,
    Rosalie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ziet er een heel leuk boekje uit ... ideaal om mijn dochtertje te leren breien ...
    wij doen dus met veel plezier mee!!!
    Greet en Camille

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik doe graag mee, misschien leer ik dan toch ooit nog eens goed breien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik doe ook mee! Ik zou zo graag leren breien en daar is het boekje perfect voor :p! *duimen*

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!