woensdag 12 september 2012

Bijna vier :: almost four


 Just one more night...

Nog een nachtje slapen...




One birthday girl to be

Een bijna jarig meisje



Five fingers on one hand

Vijf vingers aan een hand


31 finger dolls for 30 kids (so the 30th has a choice too!)

31 vingerpoppetjes voor 30 kleuters (zo heeft ook het laatste kindje in de kring nog keuze)


Fill them all with a little bar of chocolate

Vul ze stuk voor stuk met een klein chocoladereepje


Let's party!

Feesten dan maar!

11 opmerkingen:

  1. Alvast van harte gefeliciteerd met je dochter!!Het grappige, mijn dochter wordt morgen ook 4! Dus ook ik ben druk met tractaties bezig voor het afscheid op het kdv,
    Ik wens je dochter voor morgen een heel fijne verjaardag!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat toevallig :) Jij ook vast van harte gefeliciteerd! Maak er een mooie dag van morgen, ik hoop dat je dochter het naar haar zin zal hebben op school! Mijn dochter heeft twee weken geleden afscheid genomen op het kdv, is nu al helemaal thuis op school, maar vanaf morgen echt officieel vier en kleuter, en dat zullen we vieren :) Groetjes, Marieke

      Verwijderen
  2. Alvast van harte met je kleine grote dochter!!! En wat een superleuke traktatie! Zelf gemaakt neem ik aan? Staat er ergens een beschrijving? Of doe dit uit de losse hand?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi hoi, dank je wel :), ja, ze zijn zelfgemaakt, ik post nog wel een beschrijving binnenkort!

      Verwijderen
    2. Hallo! wat een superleuk idee. Kan je vertellen hoe je het basispatroon maakt??

      Bedankt!

      Verwijderen
  3. ze zijn echt geweldig

    en alvast gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh dat is leuk,die vingerpopjes en dan zo'n lekker kinderchocolaatje erin. Super idee en echt mooi. Ze zullen blij zijn,die kindertjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh wat zijn ze leuk geworden! Dikke proficiat aan je dochter, die mag heel trots rondgaan met zo'n traktaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Tjonge wat een werk, maar wat zijn ze leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een superleuk idee, direct gaan pinnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!