donderdag 30 augustus 2012

PIF 2012: crochet owl bag


The second Pay it forward present I made this summer was a crochet owl bag for Mama Bee's little daughter.
The inspiration for this bag I found on this blog. However, I didn't quite follow her pattern, just started crocheting and figured it out on the way. For safety reasons, I chose to make short handles instead of the long original ones.

 Het tweede pay it forward kadootje dat ik deze zomer maakte was voor het dochtertje van Mama Bee. Ik vond, via Pinterest, hier een leuk voorbeeld. het patroon heb ik echter niet letterlijk opgevolgd, ben egwoon gaan haken en heb al doende utigevogeld hoe en wat. Ik koos voor korte handvaten, dat leek me wel zo veilig met een peutertje!


That makes two out of five..three more gifts to go before the end of 2012...working on it!

En dat waren dan alvst twee van de vijf PIF kadootjes voor dit jaar. Nog drie te gaan tot het einde van het jaar. Aan de slag dus maar!


2 opmerkingen:

  1. Oh wow wat een super Pay It Forward...tsja hoe zullen we het noemen...kado, maaksel, creatie ;) echt superrrr! Chapeau chapeau! Wat zal die kleine daar blij mee zijn en trots als een pauw mee gaan rondlopen :).
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!