zondag 12 augustus 2012

If you can fix it....



As long as you can still fix it, it ain't broken!

Zolang je het nog kunt maken, is het niet kapot!





I have told you before about my Singer, didn't I? Well, she's doing fine...just needs a little help as you can see!

Ik heb het al eens eerder over mijn oude Singer gehad. Nou, ze doet het prima hoor! Kan hier en daar wel wat hulp gebruiken, dat dan weer wel, maar soit.







Oh yes, and it's only three more days 'till I'll pick a winner, so hurry over here and join in!

Oh ja, over drie nachtjes slapen kies ik een winnaar, dus hup, nog snel even hierheen :)

10 opmerkingen:

  1. Wat ben je enorm vindingrijk zeg!
    Ik weet niet of ik zo creatief was geworden.
    Soms kijk ik rond op blogs en dan bekruipt mij het gevoel dat ik nog een hoop kan leren..

    Bedankt voor het geven van dit gevoel :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je, en graag gedaan :) zelf merk ik wel dat het bloggen stimuleert om creatief bezig te zijn, en inderdaad, ook her en der veel inspiratie op te doen!

      Verwijderen
  2. Prachtige foto's en knappe oplossing!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha, bij mij is er een schroef ingestoken om het klosje op te zetten, maar zo'n rietje is wel vrolijker. Als ie omknakt kan je er nog een lange sateprikker insteken

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha, geweldig! Het werkt...maar van mij mag je een nieuwe kopen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hahaha, geweldig! Het werkt...maar van mij mag je een nieuwe kopen hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je Singer echt prachtig!!!
    Ook met rietje ;-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!