maandag 27 augustus 2012

Birthday treats



It won't be long before Evin will celebrate her fourth birthday. This week, she went to the creche for the last time, and in a couple of days she will be starting school. For the children at the creche, I made little fabric bags (which they can use for their little toys for example) and filled them with raisins and a little candy. I found a great tutorial for these bags overhere, and made 22 of them over the weekend :)


Nog even, en dan wordt Evin 4. Vandaag namen we afscheid van de kinderen op de creheche en later deze week gaat ze wennen op school. Toch spannend :) Als afscheidstrakytatie maakte ik voor de chreche kinderen 22 knikker/speelgoed/frutsel/dingenzakjes, en stopte er wat rozijntjes en snoepjes in. De tutorial vond ik vorige week .hier Net op tijd en precies waar ik al even naar op zoek was!




6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie zakjes, ik wou dat ik rondslingerend los speelgoed had. En 4 alweer, tjongejonge, kleine meisjes worden groot!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil voor jou ook wel een zakje maken hoor, zomaar-voor-iets-om-erin-te-stoppen:) ja wat gaat dat hard he? Kom je langs als ze jarig is? Ik mail je nog wanneer enzo xxx

      Verwijderen
  2. Leuk die zakjes, ik heb vorig jaar met tarja's derde verjaardag ook zo iets gemaakt, maar dan heel kleine zakjes met rozijntjes en stempeltje erin.
    Dus jij hebt ook een bijna 4-jarig meisje. Leuk! Mijn bijna 4-jarig meisje ging vandaag voor het eerst wennen (en dat was voor allebei wennen)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oh wat spannend! En, vond ze het leuk op school? Toch wel een mijlpaal he, zo'n vierjarige in huis :) geniet ervan!

      Verwijderen
  3. ooh wat een werk.Ik heb het ook al eens gedaan zakjes maken. Maar de laatste vallen dan toch zwaar.
    Wel super leuk om te trakteren!!! Ennuh mijn meisje is ook net 4 hahahhaha.heerlijk die meiden van 4

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke traktaties, ziet er heel feestelijk uit!! Zal een heel werk geweest zijn, of niet? Die tape van de hema is leuk he!
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!