zondag 19 augustus 2012

And the winner is.....


I know, I know, I promised to anounce the winner of my give away on the 15ht. But I was too busy enjoying the sun and working my way through the last days of our summer holidays, and I really couldn't find time to blog.
But now, it's sunday evening the girls are all in bed, their schoolbags ready and waiting for them, and I have one more thing to do before this summer holiday is really over. And that is? Yes, let you know who's girl will be walking, running, dancing around in rainbows this fall.





Ik weet het, ik zou eigenlijk al op de 15e bekend maken wie de winnaar was geworden van mijn give away. Maar de afgelopen dagen had ik het zo druk met van de zon genieten en me een weg banen door die laatste vakantiedagen met drie meisjes die toch stiekem wel weer aan school en aan het ritme van het schooljaar toe zijn, dat het bloggen er even bij inschoot.
Maar goed, het is nu zondagavond, de meisjes liggen in bed, de schooltassen staan klaar, en ik moet nog een ding doen voordat deze mooie vakantie er definitief op zit. En dat is? Bekend maken wiens meisje er dit najaar zal ronddansen, lopen, springen in regenbogen.....



Tadaaah! Bosliefje, gefeliciteerd! Mail je me je adres (mariekeboth79@gmail.com) ? Dan komen de regenbogen zsm naar je toe!

4 opmerkingen:

  1. Congratulations to the winner!
    And thank you, Marieke!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Veel plezier met het rokje bosliefje!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Ik kom net thuis van vakantie, wat een heerlijke verrassing!!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!