maandag 13 augustus 2012

3 = 2

Before:


And....after!



7 opmerkingen:

  1. Gaaf!
    Dat is nog eens goed recyclen...

    Liefs,
    Mama Krieltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dit hoop ik ook eens te gaan doen. Kleding heb ik al bij elkaar verzameld. Een dosis moed is me al virtueel toegestuurd. Tsja rest me alleen nog een begin maken en proeflapjes maken zodat ik ook echt met mooie stofjes aan de slag kan.
    Knap hoor van je, ziet er leuk uit!
    Warme groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Gewoon beginnen, je leert al doende een heleboel! Succes & ik ben benieuwd naar het resultaat!

      Verwijderen
  3. Ah mooi weer! Geloof dat het bij jou ook een verslaving is, of niet? Bij mij wel in ieder geval! ;-))))))

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!