maandag 2 juli 2012

PIF 2012: present #1

I know she's received her present, so now I can blog about it :)

Ik weet dat het pakje goed is aangekomen, dus nu kan ik erover bloggen :)


For 'little Pollewop', Rosalie's daughter at studiozakka.blogspot.com I crocheted a retro-inspired poncho, plus a colourful flower garland.

Voor Kleine Pollewop, het dochtertje van Rosalie van studiozakka.blogspot.com haakte ik een retro-poncho en een bloemenslinger.


That was such fun; making something for someone you've never met and then , just send it away and hope it will be well received!

Zo leuk; iets maken voor iemand die je nog nooit ontmoet hebt en dat dan op goed geluk wegsturen en hopen dat het goed aankomt!



And you know what, I get to do this at least four more times! Lucky me :) Working on all those PIF projects is almost on top of my to do list for this summer!

En weet je wat nou zo leuk is? ik mag dit nog zeker 4 keer doen! dat wordt ene leuk project voor deze zomer! 




7 opmerkingen:

  1. Oh wow dat is een flinke pay it forward creatie. Ik heb me ook pas ergens opgegeven om mee te doen. We wachten rustig af ;). Maar het is heel leuk om anderen te verrassen en/of verblijden met zelfgemaakte creaties. Heel veel fun ermee!
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, dat was een leuke PIF! Mooi gemaakt hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat leuk zeg, heeeeeeerlijk retro !
    Ik ben je gaan volgen hoor, gezellig :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel gaaf, fantastische kleurencombinatie!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. oooh zeg hoe mooi!!!! wat een leuke kleurtjes en die bloemetjes maken het helemaal af!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi, ik vroeg me af hoe je die slinger hebt gemaakt. Die vind ik super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, deze PIF verrassing was heel tof. Morgen heb ik een paar mooie foto's op mijn blog staan in het kader van Kleur & Fleur. Nog een keertje langs deze weg, dankjewel Marieke :)

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!