maandag 30 juli 2012

Give away





















One for my daughter, one for a friend and one, maybe...for you! Yes, three is a party, and with three beautiful daughters, to me all beautiful things come in threefold. So...

Een voor mijn dochter, een voor haar vriendinnetje, en misschien wel een voor jou! Ja, drie, dat is hier echt een feestje, en met drie pracht meiden komen voor mij alle goede dingen min of meer in drievoud.

The first skirt I made last week, was for my daughter:

Dus, maakte ik een rokje voor mijn dochter:



The second one, I made for her friend's fourth birthday:

Een tweede als verjaarskadootje voor haar vriendinnetje van 4:




And the third one, I've decided to give away:

En een derde om weg te geven: 







The skirt is made for a four year old, so if you have or know any little girl who'd like this skirt, all you have to do is follow this blog and leave a message. The give away closes at august 15th.

Het rokje is gemaakt voor een meisje van vier jaar. Heb jij of ken jij een meisje dat  je hier blij mee kunt maken? Wordt dan volger van deze blog en laat hier een berichtje achter. Meedoen kan t/m 15 augustus!




22 opmerkingen:

  1. Ooooh... so beautiful skirts! I love them all!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig volg ik je nieuwe blogje al... ik vind de kleuren heel mooi en weet er wel iemand plezier mee te doen, zal ene link zetten op mijn lekkerbekkenblogje, tabblad give away's ;-)
    En wat naai jij door zeg!!!! MOOI!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, mooi, ik doe graag mee voor mijn dochter!Vandaag zagen we voor het eerst een regenboog en heeft ze hem na geverfd, dit rokje zal dus wel in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig leuk stofje en rokje! Ik heb zelf 3 dochters, maar passen niet meer in dit rokje. Maar ik ken wel een meisje dat er heel blij mee zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik ken een meisje dat graag jouw rokje zal dragen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat keischattig!!! Ik ken inderdaad een 4-jarig meisje dat met zo een mooi rokje prachtig zou staan :-)... ik doe dus graag mee...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jammer dat dochter 2 is, want ze is dol op regenbogen (en wilt eigenlijk alles krijgen in regenboog kleuren).

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schatje !! Ik weet zeker dat de winnaar er heel blij mee zal zijn. Ik heb ook een dochter maar die gaat hier niet inpassen haha. Veel plezier met je give away.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik doe héél graag mee, want mijn dochter zou wel leuk zijn met dit rokje.
    Zal ook een link op mijn blogje plaatsen...

    Groetjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ja, wat een lief rokje! En mijn dochtertje wordt 4 in september en die is gek op rokjes!!
    Ik doe graag mee!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een super leuke rokjes! Ik waag graag een kansje voor mijn dochter. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mijn dochter van 4 jaar zou dit rokje geweldig vinden. Ze is gek op regenbogen. Ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wij willen graag mee doen, Emma wordt vanzelf vier :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een onwijs leuk stofje!! En wat een superrokje!
    Ik doe heel graag mee, weet zeker dat Jikke het rokje prachtig zal vinden.
    Wat een fijne give-away zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Love love love the skirt and sweet edging! I will def be following your blog now... Give away or not! Simply delightful! What type of yarn Re you using for this edging?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello Robyn, welcome to my blog! The yarn I use is a thin cotton yarn, suitable for a 1,5 -2.0 mm crochet hook, like scheepjeswol maxi and fiore, some Italian brand :)

      Verwijderen
  16. My email is robynpio@gmail.com thanks!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een super give away!
    Was al lid van je vorige blog, nu hier ook!
    Ik heb een dochter van bijna 5, maar ze is klein van stuk.
    Dus zal haar zeker passen en ze zou het geweldig vinden!

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. OOh wat leuk ik doe graag mee!!
    En ik heb gelukkig een lieve dochter van 4 jaar!! Die zou er helemaal mee in de gloria zijn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. leuk zeg ik doe mee... een geschenkje voor mijn petekindje!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. och wat een vrolijk rokje en dat randje wat leuk!
    kinders waren laatst erg teleurgesteld, regen en de zon maar geen regenboog hoe kan dat nu?!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!