maandag 4 juni 2012

Thriftstore treasures

Vandaag had ik heel even tijd om even langs de kringloop te gaan. Terwijl mijn dochter zich vermaakte met het lezen van gevonden boeken en het passen van verschillende hoog gehakte damesschoenen, vond ik:

Today I found a moment to visit my favorite triftstore. While my daughter enjoyed herself with some children's books to read and high heeled shoes to try on, I found: 




Ik loop over van de plannen hiermee... wordt vervolgd dus!

I have lots and lots of plans with these fabrics.... to be continued!



16 opmerkingen:

  1. Oh wauw, mooie stofjes! En die kopjes zijn ook superleuk! Wat kan je daar blij van worden he, zulke vondsten!

    Groetjes Erika

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat ziet er allemaal prachtig uit. Ik ben benieuwd wat je ermee gaat doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What wonderful colors! I'll be looking forward to seeing what you do with them!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jaaaaaaaah Bloemen :D

    LEUK
    Ben benieuwd wat het wordt!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk al die stofjes heerlijk om te zien en........ te hebben

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige vondsten!!! Benieuwd wat je er van gaat maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh-te gaaf-ben jaloers-stinkend jaloers-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooi! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een vondst! Prachtige stofjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!