zondag 3 juni 2012

Strawberry fields......



Krijg je van aardbeien ook zo'n zomers gevoel, zelfs op een regenachtige dag?

Do strawberries make you feel like summer, even on a cold and rainy day like today?



Nou, ik wel! En wat was ik blij toen ik de stof voor dit jurkje vond op de markt.

Well, I do. Imagine how happy I was to find the fabric for this dress at the market.


Ik betaalde er welgeteld 1 euro voor, en maakte er twee zomersje jurkjes van.


I paid 1 euro for it, and turned it into 2 summer dresses.



Het patroon voor dit jurkje vond ik hier , al paste ik het wel een beetje aan.

The inspiration for this dress was found here.

PS: ik heb een beetje een probleempje met mijn lijst met volgers en google friend connect. Ik zie geen volgers meer en kan zelf geen nieuwe blogs volgen. Het schijnt iets te maken te hebben met het feit dat google de url heeft aangepast van tikkiescheef.blogspot.com naar tikkiescheef.blogspot.nl. Heeft iemand van jullie hetzelfde probleem meegemaakt. En hoe is dat weer opgelost? 

PS: since google changed my url from tikkiescheef.blogspot.com to tikkiescheef.blogspot.nl, I can no longer view my followers on my blog, and can't start following any new blogs. Has any of you encountered the same problem and how was it solved?


12 opmerkingen:

  1. Wat een koopje en wat een super schattig jurkje! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jeetje, wat een dure jurkjes, haha! Super leuk, en helemaal voor dat geld, daar houd ik wel van ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 1 euro? Dat is geen geld! Leuk geworden zeg, zomers inderdaad.

    Waarom is je blog .nl geworden? Je staat nog steeds in mijn leeslijst in ieder geval ... Raar. Misschien op het help-forum kijken of er meer mensen met dit probleem zijn?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Van zo'n aardbeienjurkjes kun je alleen maar vrolijk worden!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zie nu dat ik ook .nl ben geworden. Had daar niets van gemerkt. De problemen de jij beschrijft heb ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh die is gaaaaaaaaaf!
    Jou probleem zag ik ook bij andere gebruikers, zelf had ik het niet. Wel toen ik zelf van adres veranderde. Na een paar dagen deed alles het weer.
    Behalve dan eerdere links, want die bleven verwijzen naar het oude adres. Maar denk dat als google die wijziging doet, dat ze dit beter regelen.
    Succes!
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk jurkje! Heb je al antwoord op je vraag? Ik heb hetzelfde probleem... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi, wat vervelend voor je. Het is nog niet opgelost, heb wel een pasr noodkreten uitgezet op het blogger helpforum en er zijn er meer die hiermee kampen, hopelijk wordt het snel opgelost!

      Verwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!