zaterdag 16 juni 2012

laptophoes van vilt :: felt laptop sleeve


Toen, tijdens het schrijven aan mijn laatste studie opdracht, mijn eigen laptop er definitief de brui aan gaf, kreeg ik die van mijn zusje te leen. Vandaag gaf ik hem aan haar terug. Met als dank: een nieuw 'jasje'.

While I was writing my final paper, my laptop crashed. My sister lent me hers, for which I am very grateful. Today  Ireturned her laptop. To say 'thank you', I made her a new laptop sleeve.




Ik gebruikte 3-5 mm dik vilt. Stevig genoeg voor een verre reis hoop ik, want deze laptop gaat binnenkort een heleboel van de wereld zien!

I used some thick felt (3-5 mm), strong enough I hope. For this laptop will soon go on a long and far away journey!




5 opmerkingen:

  1. Dat is mooi gemaakt, daar zal ze blij mee zijn

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie hoes, superleuk!! Wil je mijn laptop ook eens lenen :-)
    Groetjes Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt lief! en wat is die leuk geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi zeg! En waar gaat de reis naartoe? :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!