woensdag 27 juni 2012

Butterfly birthday treat


Today, my eldest daughter celebrated her 8th birthday. We already had a party with family and friends on sunday, and today she took a special treat to school. She worked until late last night to finish these 20 candy-butterflies for her classmates. Aren't they pretty?

Vandaag werd mijn oudste dochter acht jaar. het feest met familie en vrienden hebben we zondag al gevierd, een partijtje volgt nog. Vandaag mocht ze op school trakteren. Gisteravond is ze nog tot laat bezig geweest op deze smartie-vlinders te versieren voor haar klasgenootjes. Lief en vrolijk, toch?



If you'd like to make these too, here's an easy template for the butterflywings made by me. Just print on coloured, thick paper and decorate anyway you like. If printed on halve size, the wings perfectly fit on a little box of raisins for example. A great treat for toddlers that way, don't you think?

Als je ook een vlinder traktatie wilt maken, dan vind je hier vleugels om te printen. Als je de vleugels op halve grootte uit print passen ze prima op een doosje rozijntjes bijvoorbeeld. heb je gelijk een leuke peutertrakatie :)

  

5 opmerkingen:

  1. Wat leuk zeg!! Dat heeft je dochter mooi gedaan!!
    Van harte gefeliciteerd!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Ik vond het ook zo leuk dat het ze het zelf wilde maken :)

      Verwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!! Wat leuk, onze dochters zijn op dezelfde dag jarig! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuek traktaties! Die ga ik onthouden voor volgend jaar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow die zijn mooi geworden en wat leuk dat je de vlinder ook nog even deelt. Mijn dochter is inmiddels 19, maar wie weet altijd leuk voor mijn 365 dagen project.
    Leuk ook dat je volger bij mij bent geworden ennuh ik zit nu aan 50 volgers dus morgen maak ik bekend wie gewonnen heeft.
    Warme creatieve groetjes van Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!