vrijdag 1 juni 2012

And the winner is......


1 juni vandaag & tijd voor de uitslag van de give away....

Today's the 1st of june and as promised, I'll give you the winner of my give away:




Give away t/m 31 -5

't is vrijdagavond, en het was een lange, lange week. Dus, in plaats van 60 briefjes maken om te grabbelen, of uitzoeken hoe dat random-ding werkt, besloot ik het mezelf makkelijke te maken. En dus riep ik naar mijn dochter, die in een andere kamer aan het spelen is met haar zussen: "Fatim!!!! Roep is een getal ergens van 1 tot 60!". En dit is wat ze zei:


It's friday evening and it's been a long, long week. So, instead of taking the time to write every single name on a piece of paper and randomly grab one, or try to find out how this online random-thing works, I decided to take the easiest option. Sitting behind my laptop, I yelled at my eldest daughter (who is playing with her sisters in another room) "Fatim!!!! Can you name a number anywhere from 1 to 60?" and this is what she said:





25


Nu was het verder een kwestie van tellen....

Now, all I had to do was count.....

and the winner is: Leen!!!!!! van leentjeluis.blogspot.com 

Leen, van harte! mail je me je adres, dan komen de bloemen zo snel mogelijk naar je toe.

En dan mag ik nu naar mijn nieuwsgierige dochter om uit te leggen waar ik dat getal voor nodig had.

And now, it's time for me to go and telle my curious daughter what I needed that number for...

Allemaal heel, heel hartelijk bedankt voor het meedoen. Het was weer leuk...ik heb alweer zin in een volgende give away...

Thank you so much for joining this give away. It was fun & I'm looking forward to the next one.

10 opmerkingen:

  1. helaas helaas voor mij ... maar nen dikke proficiat voor de winnares!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd voor Leen! En jij bedankt voor de leuke verloting. Better luck next time 4 me... Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Winnaar, van harte gefeliciteerd met de mooie bloemen slinnger
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gefeliciteerd en jij dankjewel!

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    P.s. bij mij is ook weer een give away gestart...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. En Leen is idd heel erg blij, jippieieieieie. En bedankt lieve dochter van je.
    Ik vind helaas je mailadres nergens terug, wil je het mij langs deze weg even laten weten dan stuur ik zo mijn gegevens door.
    Alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd voor Leen! En bedankt voor de leuke give-away"!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het geluk is met Leen-geniet ervan-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leen gefeliciteerd, je boft maar! Geniet ervan!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!