zaterdag 26 mei 2012

Retro inspiratie :: retro inspiration

Vandaag ging ik tussen de danslessen door even langs de boekenmarkt en kijk eens wat ik vond:

Today, in between the girls' dance classes I paid a short visit to the bookmarket, and look what I found.





Allemaal in een boek:

And all in one book:





Hmmm, dan ga je toch haast wensen dat er hier nog zo'n heel kleintje rondscharrelde (en dat je dan toch zeeen van tijd had) om dat hummeletje helemaal in 't retro te steken? Ach......

Now, doesn't that almost make you wish you still had a little todler (and lots of time......) so you could dress that little one all retro-style? Oh well.......................

7 opmerkingen:

  1. ik heb dat boek ook! prachtig é!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg hè, al die kleine maatjes.... ik heb het boek ook, maar het meeste is te klein voor de dames (of valt in de categorie 'dat gaan we toch niet aantrekken').

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wel echt helemaal leuk dat boek, al is het alleen maar voor de heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk, ik hoop dat ik dat boekje ook eens een keer tegenkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ùit die serie heb ik er ook eentje, 'Creatief met kinderen'. Alleen om de titel al

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!