vrijdag 4 mei 2012

Make your own fun-shaped crayons

I once saw these crayons on pinterest and loved them straight away! Now that I've received lots and lots of crayons from the organisation I work for, I thought I'd finally give it a try.


I found them funny and easy to make, you can do this with kids too I think. And, honestly, I think these multicoloured heart shaped crayons are way more fun to draw with than the original.




Op Pinterest von ik een tijdje geleden deze zelfgemaakte krijtjes. Ik vond ze zo leuk, die moesten ook een keer gemaaktw orden! Nu kreeg ik onlangs van mijn werk een heleboel krijtjes, dus.....

Het maken van de hartjes was leuk & eenvoudig, je kunt dit ook heel goed met de kinderen samen doen. En eerlijk gezegd denk ik dat deze krijtjes veel spannender en uitdagender zijn om mee te tekenen dan het origineel......

9 opmerkingen:

  1. super idee!!!
    k ga hem pinnen ;-)
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee, ik veronderstel dat het hier enkel om waskrijtjes gaat? Gaan we ook eens proberen;

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk idee! Die komt in mijn ideeënboek.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klopt, ik heb die daar ook eens gezien en in mijn bookmarks gezet. Ondertussen heb ik geen magnetron meer... zou het in de oven ook gaan? geen idee!
    Maar ze zien er écht heel erg leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had ze ook op pinterest gezien, in allerlei gave vormen. De hartjes inderdaad ook. Mooi zeg! Ook leuk als cadeautje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oh een leuk idee, in onze kinderopvang zijn er heel wat overblijvende stompjes waar je eigenlijk niet meer mee kunt tekenen, ik ga het waarschijnlijk wel eens op een woensdagnamiddag uitvoeren met onze kleuters
    groetjes
    Lise

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het al eerder gezien, maar blijft leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dank voor het delen, wat een super idee!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!