zondag 20 mei 2012

Give away!

Ik beloofde het al een hele tijd geleden: een give away. Het kwam er steeds niet van. Er gebeurde thuis een heleboel en ondertussen moest er ook nog afgestudeerd worden.

Maar goed, nu is er reden tot een feestje! Na ruim 2,5 jaar studeren naast baan & gezin ben ik afgelopen week eindelijk afgestudeerd!

Feest, dus. En wat is een feestje zonder bloemen? Ik kreeg ze, en ik geef ze door!
Daarom, om iets van de feestvreugde te delen, en om jullie te bedanken voor het lezen, volgen en inspireren...een kleine bloemen-give away!



Ik haakte bloemenelastiekjes:


...en een bloemenslinger.....


....losse bloemetjes waar je zelf een bestemming voor mag bedenken, en deed er een Flow lenteschriftje bij.


Wil je kans maken op dit bloemen pakketje? Meld je dan aan als volger (als je dat nog niet bent), en laat een reactie achter onderaan dit bericht. Meedoen kan tot 31 mei!

I have something to celebrate, and want to share the joy - and the flowers-  with you! After studying for 2,5 years, besides having a busy family and a fulltime job, I finally graduated last week!
And what's a party without flowers? I received many, and made some to give away.


If you'd like to receive these crochet flowers + a pretty notebook in your mailbox early june, all you have to do is start following this blog and leave a message. The give away closes on may 31st.

62 opmerkingen:

  1. waw hoe schoon, k zou wel graag mijn kansje wille maken!
    proficiat met studies!!!
    liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super! Van harte gefeliciteerd met afstuderen! Ik doe graag mee voor de give away.
    Groet,
    Mariël

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heerlijk dat je je studie hebt afgerond, wat zal dat een fijn gevoel zijn! Natuurlijk doe ik heel graag mee, al deze prachtige bloemen zijn niet te weerstaan! Ik zal een linkje op mijn blog plaatsen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gefeliciteerd met het afstuderen en wat leuk dat je dat op deze manier met ons deelt
    Dus ja, ik waag ook graag een kansje, zo lekker fleurig al die bloemetjes
    groet
    le(o)nie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Op de eerste plaats van harte proficiat met het afstuderen-dat heb je maar mooi voor elkaar gekregen-knap met alles wat daarbij komt kijken. Op de 2e plaats: wat een leuke give-away-gave slinger en gehaakte bloemen. OP de 3e plaats doe ik graag mee want ik haken ben ik géén ster. Ik ga je gelijk linken. Fijne zondag nog en geniet van je scces-xxx-Sil.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Van harte gefeliciteerd! Lijkt mij super pittig een studie naast een gezin en baan. En wat een leuke give away. Ik ben dol op bloemen. Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat! En heel leuke give away! Dus ik doe graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Woow, 3 jobs-in-één! Gezin onderhouden, baan goed doen én afstuderen. Van een multitaskend persoontje gesproken, zeg!
    Superknap gedaan en proficiat met zo'n leuke blog!
    Ik wil ook met plezier deelnemen aan jouw give-away, want bloempjes = zon en zon = zomer. Zo hebben we 't graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauwie gefeliciflapstaart! Wat leuk.
    Ik doe graag mee aan je bloemen give away, hij is heel leuk.
    Ik zal oook en lInkje op mijn blog plaatsen.

    Veel succes met je give away
    liefs flo

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gefeliciteerd met je afstuderen!
    En wat een super leuke give away
    Daar doe ik graag aan mee.
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd! Vlag uit en de boekentas eraan! Graag doe ik mee voor deze mooie bloemenpracht! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gefeliciteerd, super zeg zo naast je gezin ook nog gewoon geslaagd!!
    Ik doe graag mee met de Give Away/
    Volgster was ik al en zal je candy straks op mijn blog zetten!

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met je slagen! dat is een feestje waard. geniet ervan! Ik doe graag mee met deze leuke giveaway. Groetjes linsiedepinsie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. .............Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je afstuderen!
    Wat zul je blij zijn.
    Ik zou het heel leuk vinden aan de bloemen-give away mee te doen.
    hartelijke groet,Hélène

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Felicidades por tu graduación. Muy bellas flores.
    Beso desde Argentina
    http://norma2-siempreesprimavera-norma2.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuk! Ik doe mee! Gefeliciteerd met je diploma!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma!

    En wat een vrolijke give away, ik waag graag een kansje :)

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een boel schattige bloemetjes zeg!! Helemaal leuk om mn hoekje op te vrolijken; ik doe graag mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Waaaw, proficiat met je afgestudeerd zijn...
    ik volg je al, zet ook een link op mijn lekkerbekkenblogje, tabblad give away's
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hoi, gefeliciteerd met je afstuderen. Ik doe graag mee. Ik kom je blog voor het eerst tegen en heb het met veel plezier gelezen! Je maakt mooie dingen.
    Groetjes Elma

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat fijn voor je dat je "klaar"bent!
    Ik doe graag mee aan je give away!
    Volger ben ik al :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik volg je al een tijdje, je inspireert!

    Graag waag ik een gokje!

    Groet Kopka

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Marieke, wat goed, gfeliciteerd! Betekent dit dat je nu nog meer tijd krijgt om creatief aan de slag te gaan :)

    Ik waag heel graag een kansje voor je vrolijke bloemenpakketje en zal een linkje plaatsen op mijn blog.

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Respect! Een studie combineren met baan en gezin (en er nog vrolijk onder blijven) is een kunst op zich. Volgen deed ik al, en natuurlijk zou ik graag kans maken op die vrolijke bloemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wauw!! Gefeliciteerd met je afstuderen!! Wat goed zeg! Knap dat je dat lukt naast je gezin en baan, lijkt me erg zwaar.
    En wat heb je een prachtige give-away gemaakt! Ik zou graag mee willen doen, wordt er helemaal vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ik doe graag mee, leuke dingen zijn het!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Absolutely ADORABLE -- love everything!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Via Haak maar aan, op je blog terecht gekomen. Knap hoor, naast baan en gezin ook nog studeren en creatief bezig zijn!! Petje af hoor!

    Ik word zeker een volger van je en doe graag mee met de give away. Zo gezellig die bloemetjes.

    Groet, Agnes
    www.mijntijdverdrijf.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Wat een leuke lente give away! Ik doe graag mee met je give away. Ik vind de bloementjes erg leuk geworden!
    Succes en groetjes MAdebynijn

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Gefeliciteerd met je afstuderen, wat knap nog even tussen de bedrijven door! Wij doen ook graag mee met de give away.

    Groetjes,
    Suzanne en Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  31. meid, van harte, diep respect joh! echt heel knap, zal vast niet altijd makkelijk geweest zijn! Je bloemen zijn prachtig, bem gek alsik niet meedoe natuurlijk :) en nu maar duimen... van harte gefeliciteerd, eibdelijk een bekroning op je harde werken!

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Gefeliciteerd, petje af!
    Natuurlijk doe ik dolgraag mee met je give-away en wordt ik volger!!

    Ik vier dit feestje graag met je mee;)

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Thank you for the nice comment on my blog. I like all of your colorful crochet and sewing as well. I am now following your blog.

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Gefeliciteerd met je diploma!
    En wat een leuke give-away. Daar wil ik graag een kansje op maken.
    Ik zal ook een link op mijn blog zetten, want volger was ik al.
    Groetjes, Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
  35. een dikke proficiat met het afstuderen !!!! Nu doe ik dus ook mee met de give away, ik was al wel volger dus dat kan ik natuurlijk niet meer worden. Zet ook snel een linkje op mijn give away pagina op de blog (fruitswithamustache.blogspot.com)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Geslaagd! Proficiat zeg!
    Ik vind je bloemetjes prachtig! Zo al surfend kom ik hier terecht als haakleek. Ondanks dat ik het zelf niet kan ben ik dol op bloemetjes, vooral in de haartjes van mijn bijna 2 jarig dochtertje, of op haar jasjes. Geweldig vind ik dat! Succes met je give away en eh... ik ben je nieuwste volger! kijk je ook eens bij mij? Groetjes Manon www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Respect voor je afstudeerprestatie van een nieuwe volger!

    Ik doe graag mee met je give away en ga vanaf nu ook je creatieve daden volgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Doe gezellig mee ben gek op bloemen slingers zeker als ze zelf gehaakt zijn ,wordt gelijk volstrekt Gr.marloeskreatief

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hoi Marieke, je hebt een speciaal plekje op mijn blog vandaag! Fijn weekend!
    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Van harte gefeliciteerd met je diploma.
    Wat een leuke give-away zeg, ik ben helemaal weg van die bloemetjes.
    Ik waag heel graag mijn kans en ik zet ook een link op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Congratulations!!!
    I was introduced to your blog via annamarie's crochet blog!!!
    Your flowers are so beautifully cute!!!
    xxxx Alessandra

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Van harte gefeliciteerd met het afstuderen! Nu maar even genieten van het mooie weer en je gezin.
    Ik doe graag mee met je feestelijke give-away. Vooral die bloemetjesslinger vind ik prachtig!
    Groetjes van Corien.

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Ik kom via Elke dag zaterdag op je blog/give away en je blog ziet er erg leuk uit! Ik ga je volgen en doe graag mee aan deze geweldige give-away!

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Proficiat met deze mijlpaal! En ja, ik doe ook heel graag mee, ik zet een linkje op mijn blog, Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  45. leuk hoe je via via leuke blogs ontdekt! ik vraag me wel eens af waar ik de tijd vandaan kan halen om alles te doen maar afstuderen werken en een gezin... wow! gefeliciteerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Gefeliciteerd!! Wat een leuke Give-away! En waar haal je tijd vandaan voor dit alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  47. Jeetje, ik zie net dat ik nog niet meedoe, huh? Nou, dat wil ik zeker wel dus bij deze doe ik graag mee met je leuke give-away.

    BeantwoordenVerwijderen
  48. Het is wel aan de late kant maar wil toch graag nog meedoen aan deze give-away .
    Heb het haken pas weer opgepakt en ben er weer helemaal weg van .
    Deze bloemetjes zag ik op het blog van Jennie die er al wat gehaakt had .
    Veel plezier verder dit Pinksterweekend , wat is het prachtig weer .
    Lieve groet ♥RINI♥

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Allereerst van harte gefeliciteerd met je diploma....en dat naast gezin en werk...wauw!! Ook ik wil heel graag meedoen aan deze give-away... voor een bloemetje voor mijn dochter van 21 die genezende is van een hernia-operatie en voor de andere dochter die enorm aan het studeren is om voor de klas te mogen gaan staan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk, ik heb net de pabo afgerond, vandaar dit feestje :)

      Verwijderen
  50. Gefeliciteerd met het behalen van je diploma.
    Ik wil graag mee doen met deze fleurige give away.
    Nog een fijn zonnig pinkster weekend.

    Groet Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Gefeliciteerd met je diploma.
    Goed gedaan. Ik zou graag meedoen met je give away, maar heb geen blog.
    Groeten, Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  52. Van harte gefeliciteerd!
    Ik kwam hier doordat Annemarie je op haar haakblog in het zonnetje had gezet, leuk blog heb je :)
    Tof dat je ook mee doet met PIF. Ik heb mijn eerste envelopje klaar liggen om komende week te posten.

    Ik plaats ook een link op mijn blog, ik waag heel graag een kansje op dit mooie pakket!!

    Groetjes, Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  53. Gefeliciteerd met afstuderen.

    En ik doe graag mee met je give-away. Ik ga je volgen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  54. Proficiat met het afstuderen! (Waar vind je de tijd om alles te doen wat jij doet?! Knap!)
    Ik doe nog rap mee voor die mooie weggever
    Lieve groet
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  55. Ik zou erg graag mee willen doen! En van Harte gefeliciteerd!
    Het is net geen 31 mei!
    gr.

    BeantwoordenVerwijderen
  56. Gefeliciteerd en wat een geve geive away ik doe dan ook graag mee kan nog net als het goed is.

    BeantwoordenVerwijderen
  57. These are absolutely adorable! I hope you'll link them up at Off the Hook!

    BeantwoordenVerwijderen
  58. Yes! Finally someone writes about book of ra app android.



    My homepage - book of ra android cheat

    BeantwoordenVerwijderen
  59. Thanks very nice blog!

    Have a look at my homepage: book of ra free

    BeantwoordenVerwijderen
  60. What's Taking place i am new to this, I stumbled upon this I have found It positively helpful and it has aided me out loads. I'm
    hoping to contribute & help different users like
    its aided me. Great job.

    Look into my site cellulite treatment reviews

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!