woensdag 30 mei 2012

1+1+1+1 = 1

Kinderkleren? Die moeten zacht en comfortabel zijn, kleurrijk, en je moet je er lekker in kunnen bewegen! Vies worden mag (moet!). Dus.................................

Children's clothes? I believe they need to be soft and comfortable, colourful and easy to move about in. They're allowed (supposed!) to get dirty. Then, what works better than this: 







1 zacht, fijn speelrokje, gemaakt van:

1 soft and comfy skirt to play in, made from:



1 oude pyama, 1 doorgeefshirt, 1 te klein shirt en 1 shirt met onuitwisbare vlekken :)

1 old pyama, 1 shirt that has already been passed on between several kids, 1 shirt that was too small, and 1 that was too dirty :)




De bruikbare restjes heb ik bewaard, die komen vast nog wel van pas...


I kept the leftovers. I'm sure they'll come at hand someday...


PS: wil je nog meedoen met de give away? dat kan tot morgenavond , laat!


PS: if you'd like to join my give away...you have just one more day!


PS 2: en mag ik even zeggen dat ik soms haast blozen moest van al die lieve felicitaties die ik hier kreeg?


PS 2: And may I just say that your kind words overhere sometimes just made me blush? 

7 opmerkingen:

  1. Geweldig, dat wordt vast een van de lievelingsrokjes!!
    Gefeliciteerd met je afstuderen, ik lees het net pas, wauw!! Afgestudeerd waarin??

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuk! En idd... Vies maken moet! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @maarnietvangrijs: dat het een van de favorieten wordt zit er wel in... 't ligt alweer in de wasmand na een dag intensief spelen.... en dat afstuderen...dat was de deeltijd pabo!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo dat heb je knap gemaakt, je moet maar op het idee komen, erg leuk

    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super schattig rokje en een ideale manier om oude kleertjes te hergebruiken. Ik geloof dat ik toch ook maar eens de moed moet verzamelen om de schaar te gaan zetten in kleine pollewops te kleine kleertjes...

    Groetjes,
    Rosalie van StudioZakka

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Really cute skirt! I should try this with my daughter's old shirts. :) Great up-cycle!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!