maandag 16 april 2012

The little things in life :: de kleine dingen

Soms (vaak) zijn het de kleine dingen waar je het blijst van wordt. En als de grote dingen moeilijk blijven, helpt het soms om daar even heel bewust bij stil te staan.

Sometimes (often) it's the little things that make you the happiest. And when the big things stay hard, it's good to focus on those small sparks of happiness.


A daughter's drawing


Slow but colourful progress on a blanket

tomato plants growing in my window

little sunflowers-to-be, reaching for the sun

and sewing projects on the way

Van welke kleine dingen werd jij blij vandaag?


What are the little  things that made you happy today?

4 opmerkingen:

  1. Wat een fijn bericht! Van de kleine dingen wordt je inderdaad het blijst. Ik werd vandaag blij van een spontane kus van mijn dochter (2,5) in de supermarkt met de mededeling: ik vind je lief hoor, mama. Smelt..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Noem dat maar kleine dingen, volgens mij laat jij hele grootse dingen zien, dingen waar het om gaat, geniet van deze kleine-grootse dingen zoals je altijd al doet!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Alles wat van je kind komt is prachtig toch?!
    Oké behalve de vieze luiers dan misschien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik werd blij van de jongste dochter die een hele dag naar de onthaalmoeder ging zonder een ongelukje!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!