dinsdag 24 april 2012

KCWC day 2



Vandaag heb ik de naaimachine nog niet aangeraakt. Dat ga ik zo nog wel even doen. Als de kindjes slapen, en er nog een boekrecensie is geschreven...... Gisteren nam ik in de late uurtjes vast een voorschotje op vandaag en naaide van een Afrikaanse hoofddoek dit rokje:

Today, I haven't touched my sewing machine yet. But I'll give it a try later on. Once the kids are asleep and another bookreview has been written..... Late last night however, I made this skirt, using an African scarf: 



Kijk, die kleuren... en dat lag dan al ik weet niet hoe lang ergens onderin een kast ?!?!

Look, those colours, and this has been lying around for I don't know how long ?!?!

...Maar deze zomer ga ik er volop van genieten!

....This summer, I'm going to enjoy looking at those colours!

3 opmerkingen:

  1. That fabric is truely amazing! Lovely colors...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!! Idd een prachtige stof. Veel plezier vanavond en succes voor dag 3.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!