dinsdag 10 april 2012

Bloos, bloos......zoeken, zoeken en gaat dat zien!

Toen er dit voorjaar weer een golf aan awards door blogland waaide, kwam er een berichtje van Leen van leentjeluis.blogspot.com , waarin ze schreef dat ze een award aan mij doorgaf; de Liebster blog. Ik wilde Leen graag bedanken maar besloot het doorgeven even te laten voor wat het was omdat ik kort daarvoor al een aantal awards had door mogen geven. Maar.....ik kon Leen nergens vinden!!!!! Nou heb ik dat wel vaker, en ben ik dan misschien de enige bij wie blogger nog weleens een ongevuld profiel aanreikt?

Ziet u die diepe kuil die Evin vandaag inde zandbak groef? Zo heb ik  - zonder resultaat - zitten 'spitten' en speuren in blogland! 


Anyway, op zomaar een dinsdagavond op een tijdstip waarop ik eigenlijk al in bed had willen liggen ( maar ach, oeps, is het dan alweer zo laat), vond ik Leen's blog. Daar ben je dus!

 Bij deze dan nogmaals, hartelijk dank voor de award, ik waardeer 't gebaar zeer, en bloos, bloos dat ik je zo lang niet kon bedanken. Mag ik het dan goed maken door hier een beetje reclame te maken voor jouw pas gestarte blog?

Dus, bij deze, beste lezer, help mij het een beetje goed te maken en neem eens een kijkje bij Leen. Haar 'jonge' blog verdient er nog wel wat lezertjes bij zou ik zo zeggen!

1 opmerking:

  1. bedankt voor je leuke blogberichtje. fijn zeg!
    ik bewonder je voor je inzet voor die kids en dan nog zo n fijne dingen maken.prachtig werk!
    grtz leen

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!