zaterdag 3 maart 2012

A year of good things: spring legs! :: lente beentjes

Hoe weet je dat de winter op zijn eind loopt? De krokusjes, die bloeien....en de gaten springen in de maillots! Hoog tijd voor wat lente-achtige warmte aan de beentjes dus. Van een paar oude t-shirts plus wat restjes tricot naaide ik een stapeltje nieuwe leggings voor Evin. Recykleren....ik houd daar wel van :)




We're in the mood for spring! And so, I used some old T-shirts and fabric scraps to make a few spring-like leggings for Evin. Recycling...I love it :)

12 opmerkingen:

  1. Leuk hoor. Waren het t-shirt-mouwen of denk ik nu te simpel?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Roerend-Goed: nee, een legging omgetrokken en uit de stof geknipt, heb het vorig jaar eens gedaan met t-shirt mouwen, dat werkte ook wel goed en heb nu nog twee mouwen klaarliggen om tot legging om te vormen :)
    Als ik dan zo bezig ben dan denk ik dat ik aan het opruimen ben (mijn kast en stofjeskast wat leger, maar eigenlijk verhuist dat dan gewoon naar de kinderkast he (puilt uit...)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk en handig! :)

    Groetjes,
    De Theeist :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk en goed idee zeg! Leuk omm zo unieke leggings te maken!

    Groetjes titi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldig !
    Jammer dat de lange benen van mijn bijna 12-jarige niet meer op een t-shirt passen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He Marieke, Jullie komen vanmiddag ook toch, bij Leiden Bloeit? Willen julle alsjeblieft wat haaknaalden meenemen. Ik heb er denk ik niet genoeg.... Best wel flinke opkomst voorspeld!! Tot straks! xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hey Marieke,

    Heb je trouwens zin om mee te doen met mijn give away? Zie mijn blogje :)

    Groetjes,
    De Theeist

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een goed idee. Bij ons is de lente begonnen met een gat in ons lichtblauwe hoeslaken! Dat worden heel veel leggings. Dusss :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel mooi! Goed idee om ze zelf te maken...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Vooral die gestreepte zijn geweldig! Zo vind je ze niet in de winkel! Top! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijn idee! Mss kan ik dat tijdens zo'n korte babyslaap ook eens proberen :-) (hoewel ik dan ook liever slaap, want de nachten: olala!!!! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oh I love these leggings. I want to make Ireland some. They're so cute. I love to recycle too.

    Liz

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!