zaterdag 24 maart 2012

Pay it forward 2012: thank you Marije

Marije maakte mij een tijdje geleden enthousiast voor het initiatief Pay it forward waarbij je iets liefs maakt voor 5 anderen, die op hun beurt ook weer 5 anderen verrassen met iets liefs en handgemaakts. Vandaag zat er bij de post een prachtig pakje: Marije heeft voor mij twee kaarsen versierd. Nu ben ik al jaren een fan van al het moois dat uit Marije's handen komt, maar deze kaarsen zijn wel heel speciaal. Lieve, Lieve Marije, dank je wel!


PS: wil je ook meedoen met Pay it forward? Kijk dan eens even hier


Early 2012 it was Marije who introduced to me the idea of Pay it forward: make something for 5 others and they in turn will make something for 5 other people. Today,  I found a beautiful present in my mailbox. Marije has decorated two candles for me. I have been a great fan of all that comes out of Marije's creative hands, but these candles are very special to me. So, thank, you dear, dear Marije!



PS: if you would  like to participate in 'Pay it forward 2012', please take a look overhere and join in!

4 opmerkingen:

  1. Fijn dat ze zijn aangekomen. Ik had eigenlijk iets anders in mijn hoofd dat ik voor je wilde maken, maar ik vond nu dat het kaarsen moesten worden. Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat ze zijn aangekomen. Ik had eigenlijk iets anders in mijn hoofd dat ik voor je wilde maken, maar ik vond nu dat het kaarsen moesten worden. Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw dat zijn echt mooie kaarsen!
    echte kunstwerkjes!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!