vrijdag 23 maart 2012

Life is beautiful...........





"Het leven is mooi en kleurrijk, en het waard om gevierd te worden". Lieve woorden in een donkere tijd, geschreven door een dierbare vriendin. Ze heeft gelijk, ik weet het, al zijn er tijden dat je dit haast zou vergeten.

Langzaamaan komen de kleuren terug. Ik zie ze om me heen, geniet voorzichtig van de lente. En probeer ook zelf weer wat kleur aan te brengen door middel van een aantal nieuwe haak- en naaiprojectjes waar ik toch maar mee gestart ben (foto's volgen). Maar of alles ooit weer 'als vanouds' zal zijn?

Dank jullie wel voor alle lieve woorden. Het helpt, samen met de warmte van familie en vrienden om me heen, de armpjes van mijn dochters om m'n nek, lieve kinders om te koesteren......het helpt......





"Life is beautiful and colourful, and it's worth celebrating" is what someone special wrote to me during these past, sad weeks. Somewhere deep inside I know she's right, but in difficult times it's something easily forgotten.


Slowly, I start seeing colours again, and yes, I'm trying to add some more colour to life with a few colourful sewing & crochet projects that I've carefully started on (no pictures yet though)...... It will all take time and I suppose things will never fully get back to normal again.


However, experiencing all the warmth and love of family and friends, hugging my girls and - yes - reading your kind words means a lot to me. So........, thank you, thank you.........

3 opmerkingen:

  1. Knap dat je het zonnetje door de wolken ziet en gelukkig sta je niet alleen. Heel veel sterkte nogmaals...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En hou morgen je brievenbus ook maar in de gaten ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marieke, Kan me voorstellen dat het leven niet kleurrijk is voor jou nu, wat een verdriet! Gelukkig heb je lieve mensen om je heen die je troosten. Sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!