maandag 5 maart 2012

Katrijn, waar ben je?????

Een give away bij 30 volgers, pas eentje bij 60 volgers en nu zag ik dat de teller de 90 alweer nadert. Ik ben altijd blij met nieuwe lezers/volgers, dus om jullie allemaal maar weer eens in het zonnetje te zetten begon ik zojuist maar weer te broeden op een volgende give away. 
Maar...het kadootje van mijn vorige give away......


Dat ligt ook nog steeds te wachten om verstuurd te worden, naar Katrijn!
Katrijn liet een berichtje achter, en won op 10 februari het boek 'Ik stond laatst voor een poppenkraam' vol leuke verkleed ideeën voor kinderen.
Alleen, Katrijn liet geen emailadres achter, reageerde niet meer op mijn post waarin stond dat ze gewonnen had,  en heeft een bloggerprofiel waar geen link of emailadres op is te bespeuren. Dus, lieve Katrijn, wil je alsjeblieft nog even je adres mailen naar gastouder.de.optocht@blogspot.com? Dan stuur ik het boekje alsnog naar je op, heb je nog bijna een jaar de tijd om er weer een carnavals outfit uit te maken, en heb ik weer ruimte in mijn hoofd & op mijn blog om aan een nieuwe give away te beginnen......

2 opmerkingen:

  1. Amaai, leuk, hé, al die volgers en ik ben er al een tijd eentje van LOL

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind je blog heel leuk en daarom geef ik je de liebster blog award door, voor meer info zie mijn blog :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!