dinsdag 27 maart 2012

eenvoudiger moet het niet worden :: it shouldn't get any easier


Voor Evin naaide ik van dunne tricot een shirtje uit een stuk. Zonder patroon, maar met een goed passend T-shirt als voorbeeld. Randjes afgewerkt met de overlock en zijnaden dichtgenaaid et voila! een ideaal projectje voor wie van snel resultaat houdt (of gewoon, niet zoveel tijd heeft....). De kracht van eenvoud, zullen we het zo dan maar noemen?



Nothing beats simplicity! A shirt in one piece, made for Evin. The perfect project for those who love fast results (and for those who never seem to have enough time to sew.....)



8 opmerkingen:

  1. Zo leuk!!! Vrolijk stofje en zomaar uit de losse pols, ik zou het niet kunnen (durven)!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk shirt! Helemaal mijn stijl (ook het in elkaar zetten). Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi! Ik hou van eenvoudig! Hoe is het met je? Hoop een beetje ok....!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. amai, ferm gedaan!! Mooi stofje ook...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Less is more! Ik vind het heel geslaagd!! Mooi fleurig stofje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik word een beetje afgeleid door het mooie koppie erboven

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hahaha, ik moet wel lachen om dit vrolijke bericht! Waarom moeilijk doen inderdaad... Zo hou je nog tijd over!
    Groet,
    Angelique

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!