zaterdag 11 februari 2012

A year of good things: skating with my youngest daughter

Ik houd van schaatsen, echt. Heb het jarenlang echter niet gedaan. Er was altijd wel wat. Maar vandaag, nog net voor de dooi inzetten gaat, stond ik met mijn jongste dochter op het ijs. Het was haar eerste keer op de schaats en ze genoot. Echt, een goed ding.







I love to skate. Haven't done it for years, but never the less, I love it!!!! My kids never skated before, but today, my youngest daughter did & you should have seen the look on her face! Stepping onto the ice again for the first time in years and watching my little girl have a wonderful time...that was a very, very, very good thing!

1 opmerking:

  1. Had je zelf ook schaatsen, en lukte het nog een beetje? Ik denk dat ik er na al die jaren niks meer van zou bakken

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!