woensdag 22 februari 2012

A year of good things: Pay it forward

Via Marije maakte ik kennis met het initiatief 'Pay it forward 2012'.  Een leuk, creatief idee waar ik graag aan meedoe!




Wat is de bedoeling? Wel, de eerste 5 personen die onder dit bericht een reactie achterlaten worden in de loop van 2012 door mij verrast met een handgemaakt iets (wat? dat is natuurlijk een verrassing voorlopig).
En het zou natuurlijk leuk zijn als jullie op je beurt ook voor 5 mensen iets willen maken. Je hebt nog ruim 10 maanden de tijd om tot iets moois te komen. Het hoeft niet groots en ingewikkeld te zijn, als het maar met liefde en aandacht gemaakt is :)

Wie doet er mee?


Oh...en er is nog meer om door te geven:  zowel van Leentje als van Rosalie van StudioZakka ontving ik de afgelopen dagen een blog award:


Wat een verrassing, super bedankt allebei! Ik lees jullie blogs met veel plezier, en het is erg leuk om te merken dat dat wederzijds is.

De spelregels? die zijn als volgt bij deze award:


1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers
6.Inform each of them by leaving a comment on their blog.



Ik ga dat allemaal zeker doen, maar eerst ga ik eens even rustig bedenken wat ik allemaal over mezelf kwijt wil, en - natuurlijk- nog eens rondstruinen op het web om te kijken aan wie ik deze award ga doorgeven. Ik zie ze overal langskomen de laatste dagen! Zijn er eigenlijk nog wel pareltjes van blogs die nog geen award hebben gekregen? Vast wel! Tips zijn welkom trouwens, ik ontdek graag nieuwe, leuke, blogs!

Wordt vervolgd........

This year, I am participating in Pay it forward 2012, a creative initiative brought to my attention by Marije . The first five readers who leave a message after this post will receive something handmade by me somewhere in 2012. You -readers, participants- in turn, will hopefully give something handmade by you to another five people. This way, we can pay forward a lot of creative, handmade happiness this year. Join in!




And then, there is more to pay forward! Both Leentje and Rosalie paid forward to me the versatile blogger award. That was a really nice surprise! So, now it's my turn to pay the award forward to another 15 blogs (and tell you 7 things about myself). I have to ponder over that.....a bit...so I will get back to you soon!


To be continued.....

5 opmerkingen:

  1. Leuk initiatief! Ik doe graag mee en zet 'm zeker voort op mijn blogje...

    Groetjes van tante Pollewopje

    www.studiozakka.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk! Ik wil ook wel meedoen! Iets maken voor gelukkigen... Superidee! Liefs mim

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het lijkt mij leuk om mee te doen! Hoe werkt het nu? Geef jij een seintje als ik kan beginnen? Ik ben echt blond maar dan met dt, dus ja...

    :D

    BeantwoordenVerwijderen
  4. @Mama Bee: je kunt nu al een berichtje plaatsen op je blog, als je wilt kun je mijn logootje gebruiken :). Je hoeft dus niet te wachten tot je van mij iets krijgt, maar kunt gelijk al aan de slag voor 5 mensen die op jouw berichtje reageren. Succes ermee & ik doe mijn best iets moois voor je te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk idee!
    Ik ga straks een berichtje op mijn blog plaatsen.

    Liefs Priscilla

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!