vrijdag 24 februari 2012

The versatile blogger





1.Add the award to your blog.
2.Thank the blogger(s) who gave it to you.
3.Mention 7 random things about yourself.
4.List the rules.
5.Award to 15 bloggers
6.Inform each of them by leaving a comment on their blog.



Ik schreef het al eerder : van Leentje en Rosalie had ik een Versatile blogger award gekregen. Lief! Nu ben ik dus aan de beurt om 'm door te geven. Komt 'ie!

Eerst maar even 7 dingen over mij die de meesten van jullie nog niet weten...
1. Ik ben begonnen met bloggen als pabo-student. Blogde over ict in het basisonderwijs en veranderingen in een door mij 'geadopteerd'stukje natuur. En kreeg de smaak toen goed te pakken!
2. Ik ben een echte boekenwurm. Lees alles wat los en vast zit. Van de achterkant van een pak hagelslag tot (heerlijk!) de dikste boeken, en vergeet dan alles om mij heen.
3. Mijn lievelingsdier (ja ook als 32-jarige heb ik er nog een) is al sinds jaar en dag een ezel.
4. Paars, in alle tinten en schakeringen is een kleur waar ik al jaren verliefd op ben.
5. Tijdens een studieverblijf in Caïro sprong ik uit een rijdende bus (????) en liep een hersenschudding op.  Is het sinds die dag dat de dingen die ik maak meestal een tikkie scheef zijn?
6. Mijn eerste naaiwerkjes maakte ik op een Singer handnaaimachine. Ik was toen 9 jaar oud en naaide op het Ghanese platteland kleertjes voor mijn pop.
7 Als het op naaien, haken of breien aankomt ben ik niet zo van de ingewikkelde patroontjes. Doe mij maar een leuk, basic patroon, en een vrolijk stofje of bolletje wol. Wat anderen hier in blogland presteren vind ik overigens bijzonder knap.

Zo, en dan nu tijd om de award door te geven:

Heb 't trouwens even nagezocht: een 'versatile blog' is een veelzijdige, diverse blog. Ik heb daarom geprobeerd om zoveel mogelijk veelzijdige blogs uit te kiezen. Lastig nog, want er zijn zoveel leuke, veelzijdige blogs....maar goed, hier dan mijn selectie. Ik koos er 12:

Storm & co omdat haar blog nog wat meer onder de aandacht mag komen

- Petra van hallo peetje omdat ik haar blogjes altijd begin te missen wanneer het een tijdje stil blijft op haar blog

- Angie van Le monde de Sucrette because I recently discovered her beautiful blog and her colourful posts always put a smile on my face!

- Liz van Crochet in color because I just love reading her posts!

Bosliefje: ook nog maar pas ontdekt, maar wat een fijne blog.

- Liesje van Bizzy Lizzy, omdat ze zulke leuke geflockte shirts en rompertjes maakt, en meer......

- Carolien van Het keetje van Lien omdat haar blog een schatkamer vol lieve kleine spulletjes is, en voor het eerst bij haar een give away won.

- Annegreet van nocht en nifels omdat haar blog nog wel wat volgers kan gebruiken

Fieve omdat de felle kleurtjes op haar blog niets anders kunnen dan je vrolijk stemmen (mits je van kleur houdt, en dat doe ik....)

3N173 voor al het leuks dat ze maakt

- Saskia van Bij Saar en Mien omdat ook zij zo'n vrolijke, kleurrijke blog heeft!

Maar niet van grijs want hey, zoveel kleur en creativiteit ?!?! :-)

Gefeliciteerd allemaal & veel plezier met het doorgeven van deze leuke award!


PS: wie doet er nog mee met Pay it forward?

7 opmerkingen:

  1. Thank you so much Marieke for the award... I am honored to receive it :) Congrats on yours too :)
    Have a wonderful weekend!
    Angie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Danku Marieke voor de award! Dat is echt heel lief.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Marieke,
    Ik voel me helemaal vereerd dat ik van jou de award heb gekregen! Leuk dat je mijn blog veelzijdig vindt. Ik moet je alleen heel eerlijk bekenenn dat ik het lastig vind 'm door te geven, want wie kies ik en wie niet? Ik geniet zo van alle blogs die ik volg, alle ideeën, inspirerende verhalen. Dus ik wil hem eigenlijk symbolisch aan al mijn mede-bloggers doorgeven en jou in ieder geval bedanken dat je aan mij dacht!
    Fijn weekend! Liefs, Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk zeg, ik begin alvast na te denken aan wie ik hem doorgeef!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. jeetje een award. dank je wel.
    :-))) ik moet even goed lezen wat de rules zijn want ik heb begrepoen dat ik hem moet doorgeven...dat wordt even zoeken :-)
    Dank je wel alvast en lieve groetjes petra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dankjewel! Ik ben helemaal in mijn nopjes! Eens even sneupen, aan wie ik 'm doorgeef....

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd met je award en heel erg bedankt dat je hem aan mij doorgeeft, superlief!!!! Als je het niet erg vindt, laat ik de award voor wat ie is verder, want ik vertel eigenlijk geen persoonlijke dingen (over mezelf) op mijn blog, ik weet ook nog niet zo goed in hoeverre ik dat wil of niet. Hoop dat je het snapt, ik vind het wel erg leuk dat je aan me gedacht hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!