zaterdag 4 februari 2012

urban knitting: vooruitblik

sinds ons vorige urban knitting avontuur zijn Fatim en ik alweer een tijdje aan het haken voor een nieuw initiatief ihkv Warme truiendag (10 februari). Een vooruitblikje: 



 ca. 2 meter lang en 20 cm breed. Ik moet eerlijk zeggen dat ik de afgelopen dagen een paar keer in de verleiding gekomen ben om het hele geval heerlijk om mijn hals te wikkelen....ideaal zo'n lange warme sjaal met dit weer, toch?


Here it is, a small preview. Since our last urban knitting adventure, Fatim and I haven't  stopped crocheting. A new project is on it's way, and we're ready! However, over the past few days I've really been tempted to keep this thing and use it as a scarve: 2 meters x 20 cm of instant and colourful warmth!

6 opmerkingen:

  1. Heerlijke kleurtjes! Ziet er leuk en lekker warm uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi mooi!!! Ik ben geen grote haker, maar dit doet me zin krijgen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben benieuwd! Leuk dit! Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is schitterend! Zijn jullie er vanmiddag ondanks de barre kou er ook bij? Ik hoop het! We zijn al vroeg OPEN op Aalmarkt 15C dus eerst volle buik met warme thee kan ook! x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. @Simone: ja we zijn van de partij hoor! Wel iets later ivm oppas voor de kleinsten maar Fatim komt mee!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!