zondag 12 februari 2012

A pink princess :: een roze prinses

Nog een paar nachtjes slapen, en dan is het weer carnaval op school! Elk jaar traditiegetrouw groot feest. En, traditiegetrouw, maak ik zelf een outfit voor de meisjes. Fatim, die wilde dit jaar echter heel graag als Mega Mindy naar school (net als zo ongeveer alle andere meisjes in de klas) . Dus vooruit....daar waag ik me niet aan en gelukkig bestaat er zoiets als Marktplaats. Kind blij, mama blij. Jiyan, die wilde wel graag een zelfgemaakte prinsessenjurk. En, nou...dat kan!... En hij danst prima, deze uit-de-losse-pols-met-veel-glimmend-roze-en-paarse jurk!!!! (En Fatim? Die wil er toch ook wel eentje...dus er is er nog een in de maak!).










Just a few more nights and we'll be celebrating carnaval again in school. And, tell me, what is carnaval without a pink-and-purple princess dress? Her big sister, who innitially wanted to go as Mega Mindy, now asked for a dress too...so, well, I'm making another one :)

5 opmerkingen:

  1. Okee, nu doet ie het wel!
    Als je toch bezig bent, maak er dan ook maar eentje voor mij, maat 48 graag.
    Grapje ;)
    Hartstikke leuk zeg, en ik zie dat het onmogelijk is om stil te blijven staan als je zo'n zwierige jurk aanhebt.
    Had je trouwens gezien dat ik in mijn blog over de Warme Truiendag had gelinkt naar jullie gave bomenactie? Hebben Fatim en Jiyan ook meegedaan aan de flashmob?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. :) Ja dat zag ik, leuk, enneuh kies maar een stofje uit dan maak ik zo een jurk voor je :)
    Nee, de flashmob werd vanuit hun school door groep 8 gedaan, daar waren ze nog iets te jong voor!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Misschien ooit een bloemetjesjurk voor Tadjikistan, dan hou ik me aanbevolen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ga je dan weer die kant uit? haha die bloemetjesjurken, dat weet ik nog wel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oh gaaaaaaf!!!!!!! Daar houden prinsessen van!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!