donderdag 16 februari 2012

Liebster Blog award




Oh bloos, bloos, bloos....vandaag vond ik een lief berichtje van Saskia :

hoi marieke, 
ik vind dat je een leuke en mooie blog hebt, dus ik heb je een award gegeven! Het Liebster award!
groetjes Saskia



Dank je wel Saskia! Jouw berichtje was een mooi begin van een vrolijke carnavalsdag van de kinderen.


En nu, nu mag ik de Liebster Blog Award gaan doorgeven.


Een award voor leuke, mooie, inspirerende blogs met minder dan 200 volgers. 




De blogs die ik op mijn beurt graag in het zonnetje wil zetten zijn:


Mad Moiselle  omdat we een naam en een voorliefde voor zonnebloemen blijken te delen. Zij mijn eerste give away won en het mailen daarover zo leuk was, en omdat ze al die heerlijke uitspraken van haar dochter deelt op haar blog.
- Marije van Roerend Goed  omdat ze, hoewel ze nog maar pas begonnen is met bloggen, al een heleboel mooie initiatieven heeft opgezet. Marije kennende doet ze de dingen die ze doet mooi & goed, en dat zie ik in haar blog helemaal terug!
- Simone van Olst omdat ze met de projecten van Morslevend zoveel kleur brengt in de stad Leiden, en omdat ze je via haar blog op de hoogte houdt van al die leuke activiteiten
- Marty van onder de regenboog omdat ze zulke leuke kinderactiviteiten doet en zelf ook heel creatief is.
- Ima van ik zie, ik zie  omdat ze onlangs een linkparty heeft opgezet: knutselen op woensdag, waar je al je knutsel ideeën kunt plaatsen. Bij deze een beetje reclame voor dit leuke initiatief :) 




Zo, bij deze geef ik het stokje aan jullie door!


En ja, het was ook nog een beetje carnaval vandaag:





3 opmerkingen:

  1. Dankjewel, ik voel me zeer vereerd! Nu het vakantie wordt en de kinderen dus thuis zijn, heb ik weinig tijd om te bloggen. Maar na de vakantie zal ik het stokje zeker doorgeven.
    En voor wie dit nog leest: kom vooral een linkje plaatsen van je eigen maaksels. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel, wat lief van je! Ik ben erg verrast, vind dat ik niet zo uitsteek met mijn blog... Ben niet zo bijzonder of bijzonder handig! Ik ben gelukkig weer wat aan de beterende hand! Als ik weer beter ben ga ik eens kijken bij mijn lievelingsblog wie er ook zo´n leuke prijs verdient! Jij natuurlijk ook gefeliciteerd. Ik lees je blog met veel plezier! x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met de award en ik ben heel heppie de peppie dat ik hem van jou door heb gekregen. Alles wat ik doe doe ik met heel veel plezier en dan is het extra leuk als andere mensen ook meegenieten met wat ik doe.

    Een warme groet
    Marty

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!