donderdag 19 januari 2012

A year of good things: every princess needs a crown

Al dagen hoor ik haar keer op keer zeggen: 'Ik ben niet Evin...ik ben een prinses'. 'Waarom moet ik een broek aan? Prinsessen dragen geen broeken!'  Maar ja, wat is nou een prinses zonder kroon?


En zo, deed ik hier wat inspiratie op een haakte haar een kroontje


For days, Evin has been telling me that she is a princess, that princesses don't wear pants, so why should she? But really, tell me....what is a princess without a crown?
So inspired by this blog post I made my princess her very own crown....

2 opmerkingen:

  1. Daar heb je weer echt wat goeds gedaan: het kind stráált helemaal!!!! Geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww...leuk gehaakt zeg!!!! Wat een pret...daar doe je het voor!!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!