zondag 8 januari 2012

A year of good things #4


Gisteren beklommen Jiyan en ik samen molen de Put, in Leiden. Voor 't eerst in al die jaren dat ik hier al woon! Ik vond het eng, die houten molen, de draaiende wieken, de harde wind die alles deed kraken en schudden... eenmaal boven zei Jiyan tegen me: "Zie je mama, dat het helemaal niet zo eng is als je dacht?" Het was zo leuk om dit samen met haar te doen! En ja, iets doen wat je eigenlijk niet durfde...dat voelt ook wel goed :)



Yesterday, my daughter Jiyan and I visited molen the Put, in the centre of Leiden. It was the first time in all those years I've been living here that I climbed up that mill. Can you imagine climbing up a wooden windmill in the middel of a january storm (the wind, the wind!). Once we'd reached the top, my daughter told me: "You see, mummy, it's not as scary as you thought!'. It was a really nice mother-daughter experience and doing something you initially didn't dare to, really feels good :)

2 opmerkingen:

  1. Dit vind ik nu fijn op te lezen ! proficiat met je angst te overwinnen, de lach van je dochter maakte waarschijnlijk dat al je zorgen verdwenen van je angst !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wij beklommen deze zomer de molen van Harderwijk, dat was ook een hele ervaring! Ik vond het ook een beetje eng..

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!