zondag 8 januari 2012

Retro uit eigen kast #3



Kijk, dit jurkje, een kraamkadootje uit de VS. Alweer 32 jaar oud. 't Is een van mijn favoriete retro babykleertjes hier in huis. Helaas hebben mijn eigen dochters dit jurkje maar weinig gedragen. Ze waren bij hun geboorte stuk voor stuk twee keer zo zwaar als ik destijds. Dus je kunt je voorstellen dat ze het niet zo lang aankonden :)
Nu die meiden van mij alle drie ook al lang weer baby-af zijn, wordt het jurkje gedragen door deze (ook alweer 27 jaar oude) pop, hebben we er toch lang plezier van met z'n allen!

Da's trouwens wel het lot van veel van mijn favoriete babykleertjes: er is hier de afgelopen jaren aardig wat doorgeschoven naar de poppen!

2 opmerkingen:

  1. wauw wat leuk!!! ook zo een mooie pop!
    't valt me op dat veel van die poppen zwartjes zijn :o) typisch voor de jaren 70 zeker??? hihi!

    Jaja, Payal heeft ook lego van mij, die sloopt minder makkelijk hihi maar de pop, je vraagt je soms af hoe ze het doen :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow wat een schatje!! En lief jurkje ook. En ja, hier worden babykleertjes ook doorgeschoven naar de poppen!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!