maandag 9 januari 2012

The give away song


Zin om in het nieuwe jaar iets weg te geven? Of om een kansje te maken iets leuks te winnen? Zomaar, bij een give away...kijk dan eens op de give away pagina bovenin deze blog. Ik heb'm vandaag weer eens opgeschoond en bijgewerkt. Kijk maar :)

Ik zie trouwens al 60 volgers, welkom, welkom allemaal. Eigenlijk wel weer een reden voor een leuke give away he? De vorige was bij 30 volgers, dus alweer even geleden. Ik ga er eens over nadenken. Wat het worden gaat, enzo. Wordt vervolgd.....

En terwijl ik zo met al jullie give aways in de weer was, en me realiseerde dat we alsmaar creatieve lieve kadootjes aan het doorgeven zijn aan mensen die we misschien nog nooit ontmoet hebben, schoot dit liedje van de Freggles (uit een van onze favoriete kerstfilms!) mij ineens te binnen. Deze is voor jullie! :)

Would you like to take a chance at winning a give away? Or are you giving away something on your blog? Please visit my give away page (see top of blog).

I'm pondering over a new give away myself too. 60 followers, that's a great occasion to give something nice away (last time I did, there were 30 of you, so that's a while ago already).

And, thinking about all these give aways, suddenly this Freggles song camte to mind. It's from one of our favorite Christmas movies, and it reminds me of how we are all passing on creative, sweet, nice presents to people we've never met in real life, and how nice that is. This one's for all of you!

4 opmerkingen:

  1. hei Marieke, bedankt om te komen rondneuzen op ons blogske! mijn dochtertje heeft precies dezelfde naam, proficiat daarmee ;-) liefs, mimi xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ooh merci voor je linkje naar mijn give-away :)! En ik kijk uit naar die van jou hoor, 'k ben benieuwd wat het wordt!
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik heb net ook een give-away gelanceerd :o)
    zit net als jij aan 60volgers en dat mag gevierd worden :oD

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alleen het liedje is al een give-away! Sentiment...

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!