dinsdag 31 januari 2012

Give away :: a good & fun thing to do

Ik kondigde het hier al even aan. Met 60 volgers was het hoog tijd voor een mini blogfeestje. En wat feest beter dan een give away? Maar goed, ondertussen was het hoofd vol met andere zaken, en bleef het hele idee van een give away een poosje liggen. Maar goed, bij deze is het dan toch zover. Ik ga weer eens wat weg geven :)




En wel dit superleuke inspirerende boek vol verkleed ideeën waar zelfs de meest onervaren naaister mee uit de voeten kan! Ik heb zelf al een hoop plezier aan het boek beleefd en ook de kinderen vonden het heerlijk om door te bladeren en inspiratie op te doen. Maar nu is het wat mij betreft tijd om al die inspiratie door te geven.

Wil je kans maken op dit leuke boek? Laat dan hieronder een berichtje achter. Op 10 februari maak ik de winnaar bekend & stuur ik het boek zsm op. Hopelijk heb je het dan nog net op tijd on huis om er een last-minute carnaval outfit voor het kroost van te maken. En anders heb je de rest van het jaar voldoende inspiratie om de verkleedkist aan te vullen.

Kijk dan wat een leuks er allemaal in staat, alvast een preview:






27 opmerkingen:

  1. Ben misschien een naaister in spé, dus waag ik wel een kansje, je weet nooit, hé!
    Zal ook een linkje zetten!
    Groetjes Sofie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Helemaal leuk! Ik waag graag een kansje, goede reden om de naaimachine weer eens naar beneden te halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteeerd met zoveel volgers alweer!!
    Ja leuk ik doe graag mee!!!!! Inspiratie is altijd welkom!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super! Ik ben juf en elk jaar is er ook een schoolfeest. Dus het zou wel van pas komen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb het boek al en het is inderdaad een heel leuk boek!
    Dus ik laat het graag aan een ander over!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuk boek geef je weg! Ook ik wil graag een kansje wagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk! Ik doe mee! Hier in het hoge noorden hebben we dan wel geen carnaval, wel een prinsesje van bijna vijf, dat dol is op verkleden!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een prachtig boek, ik doe graag mee. Ik zet ook een linkje op mijn blog
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik doe graag mee ..
    je blog zitten tss mijn favorieten

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik wil wel meedoen, maar weet niet of dat mag van de spelregels ;) Anders haal ik hem eens bij de bieb want ik wil graag een tafeltent maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er een schoon boekske uit!
    Ik doe graag mee! Wat inspiratie kan geen kwaad!!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super fijn ! Ik doe zeker mee. :) Grtjs Hellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Van harte gefeliciteerd met als die volgers! Wat een leuk boekje. Mijn kinderen komen in de leeftijd van het verkleden, dus dit boekje komt zeker van pas! Groetjes, Mij

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Omdat Sofia natuurlijk ook echt Maastrichts (carnavals)bloed heeft maak ik als oma graag verkleedkleren voor mijn kleinkinderen. Ideeën zijn altijd van harte welkom.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Lieve Marieke, Er ligt hier een pakje klaar met je naam erop. Zie mijn blog... Ik wacht op je mail. Liefs MiM

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kom via via op je blog (misschien door je naam, mijn dochter heet ook Marieke)ik doe zeker ook mee voor dat toffe boek, zal ook een link plaatsen op mijn eigen blog!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Oooo Marieke zo'n toffe giveaway - ik doe mee hoor! Wat zou dat leuk zijn om in dat boek te kunnen bladeren en inspiratie op doen. Mijn zoontje begint van die leeftijd te zijn... Wie niet waagt niet wint!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik wil wel mijn kansje wagen! Het ziet er ook een heel leuk boek uit! Ideaal om de verkleedhoek in mijn klas wat uit te breiden! Ik wordt volger en plaats nog een linkje op onze blog!

    Veel succes
    Groetjes Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  19. O, wat een heerlijk boek lijkt me dat! Daarvoor waag ik graag een gokje!
    en ik word natuurlijk volger van je gezellige blog.
    Karin

    PS Ik heb ook nog een give-away lopen, misschien leuk om mee te doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Oh dat ziet er leuk uit en héél gevarieerd. Een leuk idee voor een give-away! Ik plaats een link op mijn blogje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Voor onze kinderen is de verkleedkist nooit vol genoeg. Ik doe dus graag mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. wat een leuk boek! ik heb hier al eens geluk gehad, dus wie weet...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Nou , voor zo'n leuk boek wil ik ook wel een kansje wagen
    groetejs
    leonie

    BeantwoordenVerwijderen
  24. O, ik kom hier heel toevallig aangewaaid en wil dolgraag op de valreep nog meedoen met je leuke give-away. Met drie bengels in huis zou dit een supertof bruikbaar boek zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Als laatste in de rij, sluit ik me erbij! Wat een geweldig boek voor mijn verkleedgrage zoon en klein meid! Ik waag een gokje! Toffe give away!
    Ik heb ook een kleintje lopen, doe je ook met die van mij mee?
    Groetjes Manon
    www.madeby-manon.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ben ik nog op tijd???
    Wat een droom van een boekje, ik doe graag nog mee!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Net je blog ontdekt, leuk!
    En dan nog net een give-away!

    Ziet er een super tof boekje uit - ik doe graag mee!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!