maandag 30 januari 2012

Crochet skirt :: een gehaakt rokje!

Een rokje haken...dat stond al een tijdje op mijn to do lijstje. Leek me zo leuk, zo warm, zo zacht, zo gezellig, en net zo kleurrijk als ik het zelf maken wou. Welnu voila, daar is 'tie dan: de eerste. Voor de kleinste van de drie. Haar grote zussen hebben er gelijk ook maar eentje besteld, dat wordt dus nog even doorhaken :)





Weet je dat zij ook hele mooie rokjes haakt?

I've been wanting to crochet a skirt for quite a while. And well, here it is! For the little girl...I'll have to crochet some more; the big sisters would like a skirt of their own :) 


PS did you know she crochets really nice skirts too? 

3 opmerkingen:

  1. Oh wat een fantastisch rokje, echt heeeeel mooi!! Leuk die zakjes, super, en zo kleurig! Zal je meisje vast heel mooi staan!
    Dank je ook voor het linken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En dit rokje is dus gewoon superduper relaxed! Wilde ik nog even melden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb zojuist je blog ontdekt, wat maak je leuke dingen. Jammer dat ik geen klein dochtertje heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!