vrijdag 6 januari 2012

A colourful 2012

Op de valreep, net voor het einde van 2011, naaide ik voor Jiyan deze trui van nicky velours (ben daar een beetje verliefd op). Jiyan kon niet kiezen welk stofje 't moest worden...en ik ook niet...dus werd het een van-alles-wat-truitje!

Somewhere near the end of 2011, I made this shirt for Jiyan. I just love the soft fabric! Jiyan couldn't quite chose which fabric I'd use....and neither could I, so I made a little-bit-of-everything-shirt!





En als u zich nou afvraagt waarom die foto's er zo anders dan anders uitzien? Wel, van een bijzonder iemand kreeg ik zomaar een iphone kado...jaja...en...wel, nu ben ik 'm dus een beetje aan het uitproberen :) 

And, if you're wondering why my pictures look a bit different than usual? Well, someone special gave me an iphone, and now I'm experimenting with it :)

dan krijg je dus zoiets


En kijk...hier zit'ie in: een zelfgemaakt hoesje van vilt. Had 't niet verwacht, maar begin een beetje verliefd te worden op m'n nieuwe gadget :)

And this is where I'm keeping it: a self-made felt iphone cover. I didn't expect it would happen so soon, but I think I'm falling in love with this new gadget of mine :)

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er leuk uit hoor. Ik zie dat je een mooie rand om de foto's hebt gemaakt. Wil je mij vertellen hoe je dat doet? Ik krijg het niet voor elkaar...
    Groetjes,
    Andina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. @Andina, die mooi rand? die zat er zomaar ineens omheen, je ziet dat ze ook niet allemaal hetzelfde zijn. Ik heb zo'n hipstamatic app op mn iphone en daarmee heb ik die foto's gemaakt en daar komt dus blijkbaar automatisch een randje omheen. Ik wil ook al een tijdje graag van die mooie afgeronde hoeken aan mn foto's. Mocht iemand weten hoe dat moet? dan hoor ik het graag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De foto's zien er leuk uit hoor, tja, zo'n Iphone, toch best 'handig', haha. Maar shirt is ook mooi geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je weer gemaakt!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!