donderdag 22 december 2011

Gewonnen :), I won!

Eerder deze week won ik bij het keetje van Lien een give away. Ik kon het haast niet geloven, tot Carolien me per mail verzekerde dat het, ja hoor, toch echt waar was. Woehoe!!! Toch nog even een mijlpaaltje aan het eind van dit jaar: mijn eerste gewonnen give away!!!!

Nu zit ik dus al dagen in spanning naast de brievenbus, want hmmm wat zou er in deze mooie tas zitten (die tas alleen al is een kadootje, Flow-fan als ik ben!)


Bedankt Carolien! Leuk, leuk, leuk!


For the very, very first time ever in my blogging life did I win a give away! I could hardly believe it. Fortunately, Carolien from Het keetje van Lien was kind enough to mail me and assure me that yes, yes, yes I did win this beautiful Flow-bag (love it. love Flow magazine). And as you can imagine, I am now spending my days sitting next to my mailbox and peeking out of the window every now and then, waiting for the postman to arrive.


Thanx Carolien!

4 opmerkingen:

  1. Oh leuk dat je zo blij, enthousiast en ook nog Flow-fan bent, daar doe ik het toch voor! Hopelijk heb je de tas gauw binnen!
    Veel liefs Carolien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ben ook benieuwd! Die tas is idd al een winst op zich, ze is erg mooi!
    Je bent een gelukzakske!!

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!