dinsdag 13 december 2011

50 volgers: een klein blogfeestje.


Hiep hiep hoi, wat leuk! Gisteren een klein blogmijlpaaltje, 50 volgers :). Leuk, om te merken dat mijn posts gelezen worden, leuk om lieve reacties te krijgen ook. Van pure pret stortte ik mij op het haken van een kerstslinger. Want zoveel vrolijkheid, dat vraagt om een slinger he?  Ik zet net mijn computer aan en zie dat die gedenkwaardige mijlpaal alweer gepasseerd is. Welkom, welkom nieuwe volger. Leuk dat je er bent!

De slinger, die is nog niet af. Wat u hier ziet is nog maar het begin. De inspiratie vond ik hier.  Ziet u trouwens dat huisje op de achtergrond? dat is dit jaar (weer) onze kerstkalender. Een huis met 24 houten laatjes om te vullen. En oh, oh, oh wat vinden de meiden het moeilijk om niet vast stiekem te gluren in het laatje van morgen....en van overmorgen...... en om stiekem vast te snoepen van de chocolade kerstmannetjes van 16 december. Herkenbaar?

4 opmerkingen:

  1. Proficiat! Echt stoer als je weet dat zoveel mensen het leuk vinden om te lezen wat jij zoal maakt en doet en daar ben ik er ook 1 van! Ga zo door en die kerstslinger, die is origineel.
    Ik moet alleen nog de kwaliteit van het haken onder de knie krijgen!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!
    Het is idd superleuk om te weten en te merken dat mensen je blog lezen en er een reactie achterlaten.

    Super slinger ben je aan het maken en dat huisje wat een geweldig idee!

    Xxx Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik blaas even op mijn toetertje en zwaai met mijn vlagje!!! Leuk hé zo 50 volgers :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. en je hebt ook nog een verborgen volger hoor! Liefs, Marije

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!