zondag 13 november 2011

Uitslag give away!

And the winner is: Leentje. Ze schreef:

Je zit aan 24! Ik doe graag mee voor je verrassingspakketje. Mijn lievelingskleur is rood.
Ik zet ook een link op mijn blog.



Rood, dat wordt het dus. En je boft, Leentje. Want rood, daar krijg ik zelf steeds wat meer mee, En het was dus vrolijk rondzoeken en verzamelen om voor jou een pakje samen te stellen. Dit is het geworden:






1 lap rood-met-kleur- gestreepte katoen van ca. 70 x 120 cm
1 lapje rood gebloemd zeil van ca. 50 x 70 cm
2 lapjes vilt; donkerrood en lichtroze
3 rode lintjes en een stuk elastisch biasband (ook rood!) variërend in lengte van 50 cm tot 1 meter
4 verschillende strijkapplicaties met allemaal iets roods er in.


Veel plezier ermee! Mail je je adres naar gastouder.de.optocht@gmail.com? Dan komt het pakje zo snel mogelijk naar je toe. Ik ben benieuwd wat je ermee zult maken.


PS: ik snap ineens helemaal wat de goedheiligman bezielt om elk jaar op zijn verjaardag weer deze kant op te reizen met een boot vol pakjes. Pakjes samenstellen en uitdelen is zo leuk om te doen :) 





9 opmerkingen:

  1. oooh, leuk! Ik had net een beetje een pechdag, maar voel me direct al stukken beter! Bedankt!

    Mijn adres komt eraan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. proficiat Leentje!!!!
    en wat een leuk pakketje is het geworden!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leentje van harte en jij bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Proficiat Leentje! Het pak is weer de moeite!! Marieke, wat ben jij vrijgevig, zeg! Echt tof!
    Bedankt voor de verloting!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ja die Leentje! Van harte gefeliciteerd meid, leuk pakketje! VOlgens mij zijn dat bumba appli's! Succes en bedankt voor de give away!
    Groetjes Manon

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor je compliment op mijn blog!
    Ben gelijk volger geworden bij jou.
    Die colletjes die je maakt zien er echt geweldig uit. Lijkt me een uitkomst voor mijn kroost op de fiets naar school. Veel warmer dan een sjaal die ze op de meest (on)mogelijke manieren omknopen. Moet toch maar eens gaan leren haken vrees ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't Is inderdaad een mooi pakje geworden! Proficiat Leentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. @Mama C: welkom! kijk eens bij Miekk, kun je gelijk leren haken.

    BeantwoordenVerwijderen

Hello you, welcome to my blog and thank you for leaving a message!